Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 565 ggr
Shelby
0

Ronja vill ha kompis

Nu e det dags för en liten pälsboll till tycker både jag och Ronja. Ronja vill ha en trevlig och snäll kompis som hellst ska vara kille, med det spelar ingen egentlig roll. Jag vill ej betala mer än 1000 kr, omplasering funkar bra, Ronja är det. Kyss

leo-
0

kolla blocket dar brukar finnas massor med (allergi)illrar

Faxlin
0

Ja där brukar de allergiska mattarna och hussarna samlas. Fast det brukar vara mer på höstkanten faktiskt. Nu är det mer dags för alla människor att jaga en liten gullig illervalp för att bli allergisk mot till i höst så att den stackarn kan hamna på annons på blocket.

Suck, förlåt, nu var jag synisk. Ber om ursäkt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller fullständigt med dig Åsa, på Blocket samlas dom alla. när dom inte ringer till oss på STIF för att få hjälp att omplacera sina djur. Och som du säger så är det faktiskt mest under hösten somdom hör av sig.

Trollet

-eM-
0

Läste på illersverige, ska du para henne och är därför du vill ha en kille till henne?

Trodde du skulle kastrera henne..

Shelby
0

Nej, jag ska inte para henne, men vill inte ha två flickor bara…

Shelby
0

Jag frågade min syrra nu, det e hon som lagt in annonsen… jag ska inte para ronja!

-eM-
0

Okej, undrade bara. Hoppas att du hittar en kompis till henne!

Faxlin
0

Hur går det? Hittar du någon kompis till Ronja?

Audiatur et altera pars

Shelby
0

Nej, men det är väl inte  iller-rusning vid den här årstiden? jag har flera annonser inne…. jag får väl se hur det går, det är ju inget akut. Bara det att jag vill ha en till och Ronja behöver sällskap när jag är borta…

Madde
0

Hur går det i sökandet efter en iller till? Håller tummarna.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Shelby
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaa du… det går inte så bra. Men vi ger inte upp! Så är det någon som behöver vakt/nytt hem akut så är det bara att ringa/melja. Kan ta mig fritt inom Västtrafiks-nätet.

Faxlin
0

Tror det kommer lossna en del till hösten, då kommer alla "allergi" illrar ut till annonser liksom.

Audiatur et altera pars

Shelby
0

Ja. man får väl "hoppas"…

AmmiG
0

Hej Shelby! Såg din annons på blocket…ska den verkligen ligga under säljes? Det blir ju dom som vill köpa iller som tittar på annonsen, så du kanske missar dom som vill sälja/omplacera sin iller.

Shelby
0

Jag har inte lagt in någon annons på blocket…

AmmiG
0

Fel av mig, det var casell. Hittade den via Googles. Den ligger som säljes, när man länkas vidare till:

http://www.allaannonser.se/saeljes/djur/iller.html

Shelby
0

Den hamnade fel.. f*n… jaja

AmmiG
0

Lägg upp en på köpes oxå. :-) Då tittar både dom som ska sälja och köpa. Glad