Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 993 ggr
LindaBlue
0

Aldrig får man ha sina plommon i fred...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sa sambon igårkväll när mara blev riktig jägare och bara skulle ha tag i korgen. Hon tog sats och hoppade, hänger i nätet här, står inte på baktassarna.

LindaBlue
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Victory! Nej, det hör inte till vanligheterna att hon får smaka en massa söta saker, och hon fick bara sätta tänderna i en gång. :) Men hon var som besatt!

Odis
1

Haha det där känns igen. Jag som bara bor i en etta äter ju allt i soffan+soffbordet frukosten kan vara en riktig utmaning som slutar med en iller på huvudet som hänger ner över ansiktet och försöker norpa gurkan från mackan:P

VeronicaKahlbäck
0

Hihi, på något konstigt vis saknar jag djur som stjäl allt möjligt ätbart!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

LindaBlue
0

Tilläggas kan att han(sambon alltså) gav efter en stund med en suck och ett "Det var inte så avkopplande att sätta sig och äta plommon och läsa en bok som jag trodde."

VeronicaKahlbäck
1

#4 Illrar brukar ha en benägenhet att förstöra rofyllda stunder ;P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

JossanH
0

Hihihi Här hemma hade jag en pojke som bara skulle ha min dåvarande sambos skinkmackor. Han kunde gå över lik mer eller för att få mackan. En annan grabb jag hade var hopplös med matkassarna- dök i och stal lök men allra helst potatisen :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

Nussen
1

Sötaste busigaste tjejen det är så härligt att se att hon mår så bra Glad

MBorglin
0

Haha .. Underbart :) har en hör som blir tokig om man dricker morotsjuice eller coca cola. Han dyker hejdlöst ner i glaset :0

Aviendha
0

Hahaha! Här är det en som står och fräser på golvet när man skär upp vattenmelonen. Att äta den i hans närhet är inget att rekomendera. Han kan nog skapa lik att gå över tre vändor om för att få en bit melon!