jag tvingar gäserna till att stå still!
hehe bobby har svåer för att gå på lådan när det händer andra saker. han hoppar i lådan och sen ur och kollar vad som händeroch så gör han väl 5 gånger på rad. när jag ser att han snart inte orkar hålla sig längre får man stå helt stilla och inte säga något , då kan han konsentrera sig!!! så när jag har gäster hos mig säger jag. stå helt still! och dom bara, varför? - bobby måste bajsa. och dom kollar på honom. -kolla inte på honom!.
för om man kollar på honom så blir det ännu svårare för lilla bobby att göra sina behov! hehe
nån annan som har en sådan iller?
Hahaha förlåt att jag skrattar, men jag ser det framför mig! så sött ;)
Nej här har vi svårigheter med lådan oavsett vad som händer elelr inte händer ;)
Haha, ja! Våra illrar är så oooerhört privata av sig att vi var tvugna att köpa nya toalådor, för de tyckte det var sååå pinsamt att kissa/bajsa om någon kunde se dem!
Så nu har vi sådana där "toahus", annars vägrade dem. Neo höll sig och sprang iväg och kissade/bajsade där ingen var annars han.. :P
#1 jag skrattar sj! :)
#2 är det så dom vill ha det så ska dom få vara för sig själva! tycker det är så gulligt.
Jamen det är verkligen jättegulligt :)
Men jag förstår dem! JAg skulle inte heller sätta mig och göra mina behov inför massor av folk :D
våran plutt är lite så där också :)

kan du inte skaffa en sån där heltäckt katttoa då? :)
Nej men gud vad roligt. Sötnos ju!

Haha, kan tänka mig dina gästers miner.."öööhm, ursäkta..?"
Här har vi bara tjejen med beslutsångest. Hon springer runt i hela lägenheten och hoppar i alla 4 lådor, och ut igen. Hon kan hålla på så i 10 min innan hon väljer vilken låda hon ska gå på, eller om golvet kanske är bättre..

Kan verkligen se det framför mej*skrattar*
Har du provat och haft en sådan där låda som ser ut som ett litet hus? Kanske skulle bli lite bättre?

Ja en själv har då en vit Lilitha som står och psykar en då hon bajsar =P

Haha, ja, här hemma har vi ungefär samma situation.. Måste ibland även prata lugnande med dem under tiden för att de ska ha ro att sitta kvar :P Jag kan sitta i telefonen och måsta avbryta för att säga: "Såååja Aiia, oj så duuktiiiig, jooodå"
Haha, men vad gör man inte för de små liven, och för sina golv? :D
Jo, vi köpte 3 sådana toahus för längesen, det gick verkligen inte annars..
Jag ska kanske testa dom där toalätterna med tak över till mina, kanske är det därför som vissa av dom inte vill sätta sig på toalådorna, utan sätter sig där man inte ser dom. Det ska jag minnsan göra, skadar iallafall inte.
#15 Absolut inte! :) Man får testa sig fram hela tiden. Och hos oss har det verkligen hjälp! Inte för att de är rumsrena, men ändå :D