Illerfolk i Östergötland?
Jag vet ju att det finns illermänniskor i Mjölby och Linköping… men hur är det i Norrköping?? Ingen som bor här eller vet att det finns någon här? Skulle vara kul att höra :)
Det var visst riktigt dåligt med det :)
hmmm, jag anmäler mig trots att jag bor i Mjölby.. bara för att liva upp tråden lete, hihi :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Inte i norrköping tyvärr men i Linköping som sagt.
#2 Tack :p
Är det så tråkigt att alla illermänniskor är utspridda?? Undrar var det bor flest illermänniskor… Sthlm kanske? Det är ju ändå största staden ^^
Jag tror nästan det bir fler illermänniskor i Göteborg o på Gottland än i sthlm faktiskt.
Ska du på nån illerträff i sommar? Vore kul att åka på samma iså fall så jag hade fått träffa Ozzy. =)
Ja inte e de flest illerägare i Uddevalla iaf här är jag helt ensam så vitt ja vet :(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#5 Nja.. jag vågar faktiskt inte. I och med att det finns de som inte står för att deras illrar haft magsjukan eller kommer på träffarna med skabb så tar jag iallafall ingen iller med.
#6 Börjar tro att jag är i princip ensam här i Norrköping jag också…
Vi bor ju i Nyköping. Inte så långt till Norrköping.

bor utanför Väderstad, mellan Mjölby o Jönköping

Katrineholm finns vi. Och tre familjer till med iller. Bara 6 mil bort :)

Bor inte i Norrköping, men både jag och pojkvännen åker dit och jobbar i två veckor, räknas det? :)

Och jag bor i linköping. Det är nära Norrköping.=)