Göra om gammal tv-bänk
Vi har gjort en liten möbel-skifte hemma och jag tänkte att spara våran gammal tv-bänk för att ställa den i pojkarnas rum och göra om den till nåt roligt…men…där tog mina ideer slut…jag är inte ett dugg kreativ när det gäller sådana praktiska grejer…så jag tänkte att kanske om fler personer ska få komma med förslag vad kan man göra med bänken så till slut blir det nåt roligt och fint av den ;)
Jag tänkte på nåt sätt hänga där lite hängmattor och dra genöm rör osv…men det slutade på tanke och jag vet inte hur kan jag bäst genomföra projektet ;)
Har någon några tips och ideer? Bänken ser ut så här:
Välkommen till ferretplanet.se :)
Såga runda hål i den på sidorna och uppe lagom för illrarna att komma igenom kanske… 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
I hålen kan du dra rör utåt! :P

borra hål även mellam hyllorna och mysiga puffar överst

Om den vore hos mej skulle jag vända den så ryggen blev botten, slänga ut hyllorna, sy en stor hängmatta och hänga överst sen fylla botten med något mysigt, hyllorna skulle man kunna klä in och hänga på väggen så de kan klättra lite, sen skulle jag såklart borra eller såga ut en ingång.
Men det var ju bara vad jag skulle göra! :)
Nu såg jag mellanväggen men då blev det ju två krypin, eller att man rular ner massa slang/rör som sticker ut på två ställen, eller fylla med något skoj att riva runt i, ja sen skulle fötterna ryka då!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jag skulle riva ur hyllorna, borra upp ett större ingångspål på kortsidan (och hål i mellanväggen såklart om man inte har behov av förvaringsutrymmet på ena sidan och bara vill ah iller på den andra) och lägga in myssaker och hängmator (beroende på hur hög kanske ett vångningsplan skulle sparas och då skulle det bli ett hål i det med för att illrarna skulle kunna ta sig upp.
Sen skulle jag smacka på ett par dörrar på den, eller en frontskiva som lätt kan sättas dit och tas av för att man enkelt ska kunna ta ut grejerna (och djuren) som är däri. Skivan/dörrarna skulle målas/tapetseras på något kul sätt som passar platsen där den ska stå. Även resten av möbeln, då jag inte är helförtjust i ljust trä, men det är ju en smaksak.
Om man barfar eller har snuskiga illrar kanske det kan vara smart att lacka insidans botten, för att underlätta rengöringen. Är träet slitet kan det vara en god idé oavsett, det finns inget tristare än att städa svårstädade utrymmen.
Paulina
Det var många mysiga ideer ;) jag tror jag börjar veta hur kan det se ut :) tänkte använda dom flesta ideer - jag ska lämna väggen i mitten och en del blir det tunnlar i och andra delen blir mys-delen med filtar och hängmattor osv :) Tack så mycket allihopa :)
Välkommen till ferretplanet.se :)

Jag hoppas du förstår att du måste lägga ut bild sen när projektet är färdigt?! ;)