Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 114 ggr
[tiiia]
0

Dior ville också smaka..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När vi kom hem på midsommardagen satte vi oss och såg på en riktigt bra film och invigde våra nya martini glas (dock var det passionsfruktläsk i glasen, men iaf) Skrattande och mitt under filmen ser vi att Dior har hoppat upp på bordet och håller på att dricka upp den sista skvätten som var kvar i ena glaset.Förvånad Hehe, han blev något sprallig efter detta kan jag lova. Men det är klart, Dior ville väl också fira lite midsommar Flört

http://www.iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=51d7dec0-906a-4ba2-8749-b1680b277320&Filename=Dior%20drinks%20..jpg

babsan
0

hahaha, härlig iller du har ;) haha
härlig bild oxå :D

ThereseBergqvist
0

Det där problemet har vi ofta här hemma! ;) Syskonen kanske är lite små alkis! Heheh…

[tiiia]
0

#1 hihi jo du skulle bara veta :P

#2 hehe jo det sägs ju att det är ärftligt så det kan nog förklara saken ;)

TottsiGirl
0

Hihi ted brukar oxå vilja vara med och smaka ända tills kolsyran kittlar i nosen huu så hemskt de blir då..hehe

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

babsan
0

#4 haha, när jag dricker cola då kommer Bab´s och tycker det ser smarrigt ut men när kolsyran kommer fram kutar hon iväg :D

TottsiGirl
0

#5 Precis som ted då.. hehe då e han inte så tuff längre :P

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skrollan
0

Haha, mysigt ju ;)

[tiiia]
0

precis :)