Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 686 ggr
[majsan&melvin]
0

göra eget till pälskorvarna

det är så att jag vill göra lite eget till våra pälskorvar men kan inte komma på nåt… har gjort hängmattor men kommer inte på nå mer… så nu ber jag er om tips och beskrivningar på saker man kan göra:) skicka gärna med bilder på sakerna:) tack i förhand!!:)

Keen
0

Jag sitter just nu i soffan och designar en stickad & virkad sovpåse med filtad botten, flera öppningar och dragsko. Jag har massor av mönster på sånt här och designar även egna, delar gladeligen med mej om nån är intresserad.Glad

Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

VeronicaKahlbäck
0

Fantasin sätter gränser;)

Puffar - med kant eller utan kant.
krypin
sovpåsar
"sovmattor"
tunnlar
leksaker - bollar, figurer, "kamp"saker, med innehåll

Eftersom jag är världsämst på att förklara utan bilder så är mitt bästa tips googlebildsök eller kolla in utbudet på olika butiker:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[majsan&melvin]
0

#1 du får gärna dela med sig av bilder och beskrivning:) #2 tack för tipsen:) försökt att googlat men kan ju inte komma på vad man ska googla på:( och oftast har ju butiker bara tråkoga saker:p skulle vilja testa och sy ett "tält" men har ingen aning vad man ska använda för pinne:/

VeronicaKahlbäck
0

#3 Pet tent, bed, house, soft toy osv :) Om man vill göra något mer specifikt som en banan finns det säkert också!

Både på byggvaruhus och vissa bättre syaffärer finns det flexibla pinnar om det är det du söker, har nog aldrig hört vad något av det heter utan jag har frågat när jag varit där.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[majsan&melvin]
0

Tack!!! :) äntligen tips på vad man kan googla på:) exakt det jag söker, får åka och fråga:)

Keen
0

Det är dåligt med svenska handarbetsmönster till husdjur tyvärr, de flesta jag har i min mönsterbank är på engelska/amerikanska. Men jag översätter mönster åt folk så det är lätt fixat. Här är ett svenskt mönster på en filtat bädd, på bilden gjord för hundar men den passar lika bra till illrar. Man formar den efter man tvättat den i tvättmaskinen och väljer själv formen på bädden. Glad

http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=841&lang=se

[majsan&melvin]
1

#8 tack så mycket, ska försöka förstå mig på att göra en sådan:)

Keen
0

#7 Kul! Det är bara att hojta till om det blir klurigt eller så.Glad

[majsan&melvin]
0

#8 efter lite funderingar låter jag nog en bakant få göra det där åt mig!! haha:)

Keen
0

#9 Hihi! Det är så jag får kunder.Flört

[majsan&melvin]
1

#10 haha okej ;)

Keen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser min iller-sovpåse ut hittills. Det är lite arbete kvar på den fortfarande.Glad