O.T Sjukt roliga nyheter (för mig) ;)
hah..jag brukar aldrig skriva off topic men jag fick världens bästa nyheter idag. Som en del vet så är jag otroligt intresserad av musik..åker runt på konserter o festivaler hej vilt. Men det finns ett band som har en särskild plats i mitt hjärta..ett band som jag alltid kommer att älska, nämligen Less Than Jake…har sett dom otaliga ggr i england, tyskland och belgien. Och idag fick jag veta att dom ska spela på en endagarsfestival (Pier Pressure) i göteborg den 1:a juli!! Glädjen är så total.. vet knappt vart jag ska ta vägen.
Föresten, ngn i göteborg som vill ha en nattgäst 1:a till 2:a juli? :)
min lägenhet står tom hela sommaren! vart e konserten?
oo va härligt! alltid kul när ens "favoriter" kommer till ens hemland, slipper man åka så långt ;)
ohh. mm *kika* frihamnen? säger mig ingenting ;) håller på hela dan bara vet jag, band från typ 12 till 24 =)
#2, ja eller hur? detta året har redan varit fanstastiskt på konsertfronten då jag har fått se massa favvoband, men detta var ju sanslöst underbart :)
haha jag känner till det, men jag vet knappt var det är hehehehe…nejdå, rätt nära centrum ;) Men min lägenhet står som sagt tom, så du kan ju alltid övernatta där ;)
säkert? det vore ju kanonsnällt isf! det gäller ju bara ett par timmar , tänkte ta ett tidigt tåg tebaks till tranås den 2:a då jag e illervakt samtidigt heh :)
javisst! själv e jag på landet, men vi borde ju kunna lösa det med nyckel å så på nått vis ;)
jo det borde väl inte vara en omöjlighet :) det vore ju helt kanon ;) hur jag ska hitta runt i gbg är en annan femma..har inte varit där på 10 år hehe. =)
haha…jag bor mitt i city, och 100 meter från spårvagnshållplatsen..kan jag hitta så kan du ;)
haha, det låter ju faktiskt bra ;) ska bli kul o turista lite i gbg =)

Roligt att du vill dela din glädje med oss här inne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

om du bara tar dig till Centralen i Götet så e d enkelt att hitta=), det är bara att ta första bästa vagn mot hisingen och åka en hållplats (bara över bron) och TADA=)! du kommer se konsert-platsen från bron och för att hitta dit är de bara att följa folket/musiken;)!
Ha så kul när tillfället kommer=)!
tack för tipset ! :)

#9 Haha, ja du Sara. Det är väl en himla tur att du hittar hem till dej själv! 
nämen här också!! :D
Gissa vem som ringde mig på jobbet och var tvungen att berätta att less than jake skulle spela i sommar!!? hanna såklart :P
Men då lilla gumman är du faktiskt illervakt åt 3 små guldklimpar så du får inte glömma bort dom medans du rockar!!! 
Sajtvärd på Iller.ifokus
haha sluta retas ;) och jag är borta kortast möjliga tid hehe, åker dit, ser alla band, åker hem :P till stora illergänget ;)

ååh.. lyckost! vet inte vilket band det är, men jag är för liten för nästan alla konserter, okej 13-års gräns eller så är nog ingen fara jag kommer nog in ändå, men så är det mamma :/
ohhh, som om nyheterna inte kunde bli bättre, men det har dom blivit! En god vän till mig är redaktör på en musiktidning och han har fixat så att jag får fotopass o får ta med mig min systemkamera in på festivalen!! dessutom får jag skriva några recensioner..oohh,,efter flera års försök till bra bilder på less than jake kommer jag äntligen få det! *glaaaaaaaaad*