Iller(milton)-säkert trodde jag!
Milton har vart uppe på skrivbordet idag o tydligen låg det ett suddgummi i botten på glasburken jag har pennor i… Den var utvält och nu i kväll kräks han o lite flisor suddgummi kommer upp… Det blir tråk i sovrummet med magmassage o parrafinolja så hoppas jag det bajsas/kräks duktigt nu snart. Annars blir det strömsholm i natt :/
Jäkla datastol till att vara rullbar, bara han som kan räkna ut o hoppa upp på sopkorgen o till stolen - upp på skrivbordet… Och denna gång var den inte bortrullad eller så har han rullat den på plats…
Håll tummarna för honom…

Den busen! Här håller vi tassar och tummar!
#1 Hoppas det går bra för Milton! Nog är dom smartare än vad som är bra för dom ibland.
håller tassar och tummar !
Håller tummarna!
Sara

Hoppas att det löser sig.. Typiskt att de alltid vet var de förbjudna finns..
Han har bajsat ut tre rätt stora bitar nu. Tyvärr… det verkar alltså som han svalt rätt stora bitar, och halva suddgummit borde vara kvar i systemet. Det blir mer parrafinolja o massage…

Säkert dum fråga, men är du säker på att han åt hela suddet eller kan han ha gömt andra halvan? Antagligen har du nog redan kikat.. men iaf..
#7 Ja, jag har letat riktigt ordentligt ;)

Bara att hoppas på att han klarar sig nu då

:( håller tummar och tassar att allt blir bra snart!

Milton borde byta diet :)
Håller tassar och fingrar för er..
Carpe Diem

Sicken luring. Tänk om de små liven kunde fatta vad som är skadligt för dem.
Här håller vi tummarna för att det ska lösa sig och ni slipper åka till vetten med honom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Inget bajs på hela långa natten gav en orolig robin… Han är alldeles oljig i rumpan och går och drar sig, stackarn… Var på väg att ringa Strömsholm och åka snart, men då gick milton och klämde ut en fin korv (fylld med gummibitar) i lådan. Han verkar ändå rätt pigg även fast han inte kan ta upp nån vidare näring från maten nu. Jag är sååå hemsk som inte låter honom vara med de andra nu…

Låter bra att det kommer ut i alla fall. Fortsätter hålla tummarna för er.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vekar gå bra iaf. Håller tummarna för er :)

Ne stackars bebis…Det är säkert hemma tills de besvisat motsatsen=(
Hoppas allt är bra med honom nu. Pussa på honom från mig!

Oj vad spännande… Aldrig blir man så glad som när man ser en redig bajs, när illern är sjuk…
Hoppas det går bra iaf Robin! Verkar ju som om det funkar med oljan.

Här sitter vi o håller tummarna att det kommer att gå bra. (Marwin säger att lite skit rensar bara magen…men vad vet han ;o)
han bajsade igen vid elva och fick ut några stora bitar sudd igen.. Hoppas det inte är så många fler. Han är pigg och vill ut o springa med de andra, men nu är det isolering tills han bajsar normalt igen…

Tack och lov att han är pigg!

Jag kom hem till Robin vid halv fem, och gick och tittade till Milton, och det ser mycket bättre ut nu, jag såg inga bitar alls (ville dock inte börja dissikera bajset) men igår kunde man se stora bitar. Men jag måste prata med Robin först innan jag vågar släppa ut honom, vet inte alls om han äter nåt.
jag tror nog grabben lir bra =)

#13 usch vilken kille Milton, han låter precis som Casper att han är smart nog att komma på ett sätt att ta sig upp på skrivbordet. Caspers motto är: "inget är omöjligt!"
Hoppas Milton blir bra nu! Casper har busat i halm och fick nog nått i halsen från det, han har försökt att kräkas så hans nojjiga mamma har matat honom med parrafin nu ikväll, i fall att han skulle råkat fått i sig nått annat också.