Rapport monter i Uppsala
Flyern för Iller iFokus var en av dem som hade mest åtgång under första dagens av iFokus-montern under denna helg på kattutställningen i Uppsala
Kul! Kan man få flyers skickade, om man betalar portot?
Eller per mail så man kan skriva ut själv?
Sara

#2: Att få de per mail är lite svårt. De är inte i A4 nämligen. Men ska se om jag kan scanna in ett och kolla om det ser okej ut ;-)
Men då får ni fixa till dem sedan själv. De är i dagsläget i A5 format nänligen.
#1: iller.ifokus flyers kan du få av mig om du vill. Pma adressen så fixar jag det.
Super roligt Leffe att höra om flyerserna. Skojigt att de väcker intresse med våran sajt. Och som vanligt, du gör ett super bra jobb som marknadsför oss så här. Massor med rosor till dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Bilder på montern

Intresserade på besök

Va kul! De ser riktigt intresserade ut!
Flyersarna ser proffessionella och snygga ut!
Vem är det som betalar för dem?
Sara
#6 Det är iFokus som betalar och gör dem efter sajtvärdarnas texter
Åsa: om du kan skicka 4 st till mig så kan jag sätta upp i Alingsås djuraffärer och på Icas anslagstavla.
Sara
vad är det tråden handlar om, tror inte jag hänger med =/

#8: Pma din adress så fixar jag det :-)
Jag väntar nämligen på en ny laddning Flyers av grabbarna snart ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#9 Tråden handlar om reklam som dom bakom ifokus, gjorde för sajter vid en kattutställning. Flyers är de infoblad som syns på bilderna.
/Mvh Ammi
Okej. Ska det göras för illrar nu också?
#12 iFokus hade en monter och gjorde reklam för varenda sait. Nu är vi några som tigger till oss lite flyers av Åsa, vilket hon fixar om man PMar sin adress till henne och skriver hur många man vill ha.
ok :) flyers är det bilderna ?
#14 Lapparna i ställen som står på bordet (bilderna).