Lillkillen King behöver nytt hem
Lillkillen är ca 8 veckor. Han var inte mer än ca 4 veckor när han köptes uppfödaren ljög om åldern. Lillkillen är inte min men jag äger hans mamma och hans syster och då dem avskiljdes för tidigt så köpte jag då mamman och därför har han varit här. Hans ägaren tröttnade efter några dagar med honom hemma så då har han varit här sedan dess.
Han bröt ett ben för två veckor sedan, men numera haltar han bara om han busat hårt ett tag, vilket går över när han vilat. Det är inte ultimat att omplacera honom nu, men hans ägare har bestämt så och jag kan inte behålla honom själv. Tyvärr är det nog ganska bråttom hans ägare har bestämt sig och vill helst att han e hos någon annan typ igår så han slipper ansvaret för honom något mer. Veterinären har förresten sagt att det brutna benet inte kommer besvära honom i framtiden. Jag har varit med och hört detta så.
Han är en otroligt busig och tuff liten kille. Liten e nog fel ord men ni förstår ;) Han bits rätt rejält mkt pga att han har överskottenergi efter att ha behövt varit i stillhet. Väldigt social och trevlig annars. Är en riktigt glufs och äter idag Orijjen och rått kött som tillskott.
Jag är mkt mån om vem han hamnar hos och jag bryr mig otroligt mkt om lillkillen, men man kan inte ta på sig mer än man ror i land.
Även en tusenmilafärd börjar med ett steg.
/Pernilla
Kan vara bra att påpeka vart han finns? :P
Tomelilla gissar jag på! ;)
oj jag insåg att jag missat lite han finns i tomelilla skåne ja. Priset kan ju vara intressant oxå ägaren har satt det till 800kr. Jag var lite ledsen när jag skrev annonsen eller vad man ska kalla det, då jag känner att jag sviker lillkillen.
Han går inte helt på låda men han missar aldrig i illerrummet plasten med kattsand på.
Mamma iller är buriller och dissar lådorna men inte plast med kattsand 
Tillägg jag vill inte lägga ut mitt mobilnummer på internet så pm är det bästa jag kollar varje dag så får de som vill mitt nummer därigenom om någon skulle vara intresserad.
/Pernilla

#6 Tycker verkligen inte du sviker denna killen. Du har gjort massa för honom och nu gör du ännu mer genom att leta reda på det bästa hemmet till honom.
Tycker du ska känna dig nöjd och stolt över dig själv för vad du har gjort för den här iller-familjen.
SVårt att känna sig nöjd innan jag fixat det bästa till lillkillen. Hest av allt vill jag bara kunna njuta av illerfamiljen, men problemen har ju hopat sig sen jg skaffade prinsessan :P Nåja allt löser sig till det bästa. Dem e alla tre nöjda över sitt nya sovställe och jag med nu får jag kanske ha garderoben ifred. En gammal tvbänk med hylor utan hjul med kuddar och filtar i var en hit. Kostnad 0 kr :P
/Pernilla
#8 Håller med Ulrika, du ska va stolt över dej själv.
Allt ditt arbete kommer löna sej i slutändan ska du se.
Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!
Man får ju hoppas på det
Alla tre har ju blivit enormt trevliga små terrorister. Går man in har man snart 3 st som klättrar på en och vill ha uppmärksamhet. Jag tror att de fick tillbaka mamma har gynnat dem ganska mkt. Dels har de fått lära sig veta hut så att dem vet hur dem ska bete sig
sen har hon varit en gudomlig mamma till dem.
/Pernilla