Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 358 ggr
[Tizzan]
0

Tycker folk ni luktar iller?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min syster gnäller ALLTID på att jag luktar iller.
Sist vi sågs va på tåget och jag hade duchat och satt på rena kläder.
De första hon sa va. GUD VA DU STINKER ILLER!!

Så jävla mycket luktar de lixom inte?

TottsiGirl
1

Jag har nog aldrig fått höra det.. Är bara min syster som grymtat lite någon gång hon varit här annars är det inget som sagt nått i alla fall…

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[Tizzan]
0

SYSTRAR! :D

TanjaS
0

Säg till din syster att hon lukta för mycket svett eller parfym eller vad hon nu luktar… Hon kanske lukta för mycket människa! Folk bruka ej reagera de är de mest hundar som gör då jag åker buss och jag får förklara för ägarna att jag har iller så de inte börja undra…

Faxlin
0

Känner igen det som TanjaS säger. hundar brukar reagera att man luktar iller. Så då brukar man få förklara sig. Men det har inte varit så att folk har reagerat. Joo, om jag varit på träff och gosat med någon brunstig kille då kan folk reagera, men inte annars.

Tror folk klagar för att de vet att ni har iller. Och som alla illerägare vet så stinker våra älsklingar så då måste ju vi stinka. *ironî*

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Jo att hundar reagerar det har jag varit med om då är man sååå intressant… hehe men ja är en stor hundälskare så dom får gärna komma och vara nyfikna..:P

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

AlbaStiffler
0

Jag har själv kännt nån gång att man luktat iller. Speciellt om man tex vart en hel dag hos veterinären och haft en iller under tröjan hela dagen som legat och alstrat värme. Men jag tycker det luktar gott…

Min syster är allergisk mot mina illrar och börjar snora så fort hon är hos oss, trots att det inte direkt luktar iller. Och hon kan även reagera om hon lånar kläder… SOm sagt, systrar… *suck* :)

Gilla
0

enda gången jag medvetet luktat iller var i förrgår då Marw bestämde sig för att mysskunka i min famn prexis innan jag skulle på utvecklingsamtal på min sons skola haha. Annars så vet jag att hundar tycker jag luktar som löpande tik på bussen eller så. Bara att förklara. Mina kära arbetskolleger säger inget men visst måste jag lukta något. Det är inte Oscar de la Renta i deras näsor iaf…men de säger inget så…det får gå. De vet så väl att jag har iller o i deras ögon (näsor) är de skunkar :P

animal-lover
0

Mina släktingar säger att jag luktar iller och speciellt min storasyster då :) Men det skiter jag i ! hennes 1 åriga son luktar inte heller så gottibland när han är på besök :)

Just fuck´em när dom säger att man stinker iller :)

ferretgirl
0

Har aldrig fått den kommentaren av någon, tror inte ens av dom som inte tycker att iller är ett husdjur

Smex
0

Ja jag har då ingen syster som klagar men jag har farsgubben istället.

"Det stinker iller här. Vad skall folk tro när dom kommer hem till dig?"

Brukar alltid svara om folk inte kan stå ut med illrarna eller illerdoft hemma hos mig så behöver dom heller inte komma hit.

Norrskenets
0

Jag fick den komentaren av min pojkvän och hans familj väldigt ofta att jag luktade väldigt mycket iller. Men det får han stå ut med för jag tänker inte låta bli att ha iller pga av honom, passar det inte honom så är det bara att dra hehe

[Tizzan]
0

#10 exakt så jag säger också ::D

MimmieM
0

Mamma säger att jag inte kommer ha några arbetskamrater kvar om jag inte gör mig av med illrarna :)

Carpe Diem

lolla87
0

har nog hört det en gång…. om bobby inte badat så kan det lukta av tröja när jag är med honom men annars har jag inten aning. mamma kan säga ibland när hpn kommer att nu luktar det extra, och min killes kompis kom in en gng och sa fan va det stinker, och min kompis sa en gång, oj här luktar de iller. men men en iller är en iller. själv så tycker jag ju att illrar luktar bra mycket bättre än hundar men det är ju min åsikt…  byter bara filt till bobby när han har badat så blir allt så bra tycker ja! Skrattande

TanjaS
0

Säger som sagt var bara de folk lukta också ibland… Bruka få kommentarer av folk att lukta inte illrar JO DE GÖR DU OCKSÅ! MAN HA OLIKA LUKTER! DÅ tystna folk…

JossanH
0

mamma rynkar på näsan ibland, men hon börjar allt bli van.. var värst i början när man bara hade en okastrerad kille och dom inte var vana vid lukten.. Jag känner även själv ibland att jag luktar lite..

Finns en hund här i byn som skäller ut mig totalt om dom passerar mig och han får vittring på mig. Slår aldrig fel! Möter jag dom så bara väntar jag tills han känner lukten o sen går han o vänder sig om, blänger på mig och skäller.. ;) så söt så!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Smeagol
0

Jepp det kan jag lova att man har fått höra!! Men det var mest när smeagol var brunstig för då luktade det ju mycket värre. men vadå annars luktar de ju mindre av dem än en hund!

[jenkass]
0

haha

jag bytte mobil med min syrra, å så sa jag gud va din luktar handkräm, å hon ba "ja men din stinker ju iller!"

LeeLoo
0

min chef var tvungen att öppna min väska en dag då hon påstod att hon blivit livrädd att jag hade med mig en iller till jobbet!?FörvånadSkrikandes

[tiiia]
0

Jag har fått höra det ett par gånger när Dior var könsmogen, och det räckte som sagt med att man rörde Dior lite snabbt när man skulle gå hemifrån för att lukta brunstig iller hela dagen. hehe. min mamma var nog den som vågade påpeka det, annars var det nog faktiskt fler som kände det. Min näsa är ju så van vid illerdoften att jag nog inte känner den längre :)

Ceciliaolucifer
0

Det fanns en period i livet då jag faktiskt själv kunde reagera över att jag luktade iller. Men dem dagarna är helt förbi för längesedan. Glad Jag älskar deras doft!

Jag brukar få mig ett ordentligt skratt när mamma blir lite upprörd över att dem har släppt analsäckarna, fastän det egentligen bara handlar om lite mysfisar… If she knew säger jag bara!

TanjaS
0

Mitt luktsinne är MYCKET starkt just nu av olika anledningar och jag kan knappt byta i lådan längre av deras avföring…  Men man måste ju….

LeeLoo
0

#22 hm, hm nyfiken Tanja!