Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 151 ggr
HannaM
0

OT tillökning-hund

Jaha, nu är det inte mer än drygt två timmar kvar tills det kommer en stor svart blandras hit, funkar allt med honom mig elliot och jonathan så stannar han här.. liiiite nervös är jag…

Norrskenets
0

Hoppas att det kommer att gå bra=)

AlbaStiffler
0

Avlämna rapport om hur det går här, är ju jättespännande att höra! Såg ut att vara en söt hund! :-) Lycka till!

HannaM
0

klart jag lämnar rapport, håller tummarna för att det ska gå bra

HannaM
0

nu är han här, än så länge är dom på varsin sida sovrumsdörren, rasmus har fått nosa på elliot och han såg glad men konfunderad ut och viftade på svansen… elliot såg mest trött ut..

babsan
0

vad roligt grattis :D:D:D

Faxlin
0

Skojigt, här håller vi alla tassar för att det går bra mellan grabbarna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

här håller vi tassar och tummar :)

Smeagol
0

Grattis!! Hoppas att det kommer att funka. de kan ju vara svårt men de kan även gå hur bra som helst. så vi får hålla tummarna :)

Soffi
0

Va roligt. Är det en valp eller en vuxen hund?

HannaM
0

en vuxen hund…. som tyvär blev tvungen att följa med tillbaka.. inte pågrund av elliot utan annat..

UlrikaD
0

Vad hände?

HannaM
0

min pojkvän fick reda på att han var extremt rädd för stora hundar… han har varit det tidigare men trodde absolut att det skulle funka om han kom hit och dom fick vänja sig, men han stod och hyperventilerade i köket.. så jag kände inte riktigt för att tvinga honom att prova en längre stund.. först in vet du=p

UlrikaD
0

Vad tråkigt. Vad var det för ras på hunden?

Faxlin
0

Nej vad tråkigt för dig, vet att du så gärna velade att det fungerade för er.

Audiatur et altera pars

HannaM
0

det var en blandning mellan storpudel, schäfer och labrador.. jättefin var han=)

babsan
0

nää vad synd :(  men man ska ju inte behöva vara rädd för en som bor i samma hus :P

HannaM
0

näe precis… det blir lite jobbigt då.. så sist in, först ut.. hejdå hund.. tråkigt men sambon är värd mer=)

AlbaStiffler
0

Du får ta sambon på lite hundvänjning… Var inte direkt den vanliga anledningen att inte ta en omplacering…hehe… stackars sambon… Eller så får ni skaffa en golvmopp.

Faxlin
0

Jaja, det går nog bättre om ni tar en valpis kanske ;-)
De är ju små från början så då kan man mer växa in i storleken med hunden liksom.
Har en syster som är väldigt rädd för stora hundar. Vi har jobbat hårt med att få henne att förstå att mina schäfrar är snälla. Nu har vi dock problemet med henne och Busan. Men man kan arbeta på det. Men man ska aldrig någonsin behöva vara rädd i sitt eget hem.

Audiatur et altera pars