Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 227 ggr
MimmieM
0

Zeke är bättre

Han fick i sig några bitar uppblött FC förut, allt går ner med lite NP vetegroddsolja ;)
Han älskar honungsvatten och dricker bra av det. Han tog några stapplande steg ute i hallen förut, så nu tror jag det värsta är över.
Han bajsar fortfarande löst och med gröna inslag, men han mår helt klart bättre.

Carpe Diem

JossanH
0

inte för att ta ner ditt humör men den här sjukan  (om det är DEn magsjukan) kan visa sig i lös avföring i många veckor efter smittotillfället.. Han kan vara bra 3 gånger av 4 och sedan dålig 3 av 4..

Hoppas han blir bättre och att det bara går uppåt för din lille vän!

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Falo]
0

Hoppas att alla som var på träffen sätter sina illrar i karantän nu. Även om inte alla visar symptom så kan man vara ganska säker på att de flesta om inte alla bär på viruset nu.

MimmieM
0

Visst visst :) Men just för tillfället går det åt rätt håll, och det gläder mig mer än någonting annat!

Carpe Diem

[Falo]
0

Ja det förstår jag, det är så skönt att se dem piggna på sig igenGlad

Hur är det med maten idag?

MimmieM
0

Zeke har blivit lite sämre igen, men han äter lite bättre än när det var som värst. Är uppe och rör sig litegrann också, men det som kommer ut växlar mellan fast till rent slem.
Så killen måste vara redigt uppskärrad efter träffen i Viskafors Flört
Han sover fortfarande mestadels av tiden och är slö. Men det går mot det bättre iaf!

Carpe Diem

JossanH
0

#5 har hört att flera har haft bestyr med sina illrar just pga att megsjukan "kommer tillbaka" hela tiden när dom verkat friska en liten tid och hft fast avföring. Hoppas han kryar på sig ordentligt snart!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0

Hur har det gått för er?

MimmieM
0

Bara fint.. Zeke är tjockare än någonsin :)
oliver tar sig han också.. :) Ser ut som en 40 sytrå fortfarande, men det gör han varje sommar..
<--- Stolt mamma

Carpe Diem

Faxlin
0

Skönt att höra att han börjar må bättre.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MimmieM
0

Får bara hoppas att det inte vänder igen bara

Carpe Diem

Faxlin
0

Vi håller tummarna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars