Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 318 ggr
Guteillern
0

Strandbesök med simtur.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Admiralen var med till stranden vid Ljugarn idag

Guteillern
0

Det var roligt att knalla omkring bland stenar och små snäckskal.

Guteillern
0

Guteillern
0

massor att undersöka.

Guteillern
0

Är man vid havet, passar man på att ta en simtur.

Vattnet var svalt, inte alls så kallt som jag trott det skulle vara.

Mvh /Ammi

ViktorMarina
0

Åååh, gud vad mysigt! Han ser ut att ha det gott :D Längtar så mycket efter vattnet, äntligen sommar!

Norrskenets
0

åhh vilka fina sommarbilder, va mysit det verkarSkrattande skönt att sommaren är här

Guteillern
0

#5 Han trivdes verkligen med att knata omkring nere vid stranden. Jag fick blöta fötterna, när han tog den första simturen. Då stack han iväg utåt, det busfröet *S*

Norrskenets
0

Va kul att ni kan ha honom lös, blir så fachinerad av alla illrar som kan vara lösaSkrattande, hoppas man kan göra så med min tös som ja snart får hämta, om man nu vågar hehe

Guteillern
0

#8 Några av illrarna törs jag låta gå lösa, bl.a. Admiralen, men inte alla. Sedan beror det ju på hur det ser ut där vi är och vilket humör illern är på just då. Hade inte låtit Admiralen gå lös om han varit på sitt busigaste humör. Mvh /Ammi

AlbaStiffler
0

Badade han frivilligt. skulle aldig mina våga göra. Vatten är ju otäckt…

Tesan
0

Enormt härliga bilder!

Sara
0

Mina hade inte heller gått i frivilligt, men jag kan tänka mig att admiralen tyckte det var gott!

Sara

sarae
0

ååh vilka härliga bilder! underbart att han badar själv ;)

HannaM
0

mm helt underbart ju… elliot får nästna panik i närheten av vatten..

Norrskenets
0

#9 Ja man får se hur valpen beter sig om hon är lite feg och inte vågar gå så långt eller om hon är en äventyrare hehe. Måste kännas skönt att du kan ha vissa av dina illrar lösaSkrattande och dessutom att han kliver i och simmar frivilligt!

Guteillern
0

Admiralen och några av de andra, gillar att bada när jag inte håller i dom. Den här gången gick han i frivilligt, men annars kan man hjälpa till, om man ställer ner dom försiktigt en bit i vattnet.

Gilla
0

vilka fina sommarbilder Glad

babsan
0

det var fina bilder :)   och coolt att han badade :O

Soffi
0

Mysig badbild. inte många illrar som skulle våga på det där..

Guteillern
0

Tackar, roligt att ni gillar bilderna :-)

#19 Jag tycker det verkar som om många illrar gillar att plaska och bada, om man inte håller i dom. Försöker jag bada (hålla i) någon av mina, så är jag randig på armen innan dom ens blivit blöta. Hade en kull valpar ett år, som dök i diskhon, men dom avskydde om jag lyfte i dom.

UlrikaD
0

Såg härligt ut. Alla mina gillar att bada. Men jag skulle nog inte våga ha dem lösa i sjön eller havet, de hade nog simmat rakt ut.Fundersam

Norrskenets
0

#16 man får passa på att testa med valpen i sommar, bra sätt att kyla ner dom annars hehe=), idag har det varit jätte fiiint väder i Timrå så pojkvännen tog studenten idag så man vart lite solbränd på köpet heheSkrattande *gott med smörgås tårta*mums

Guteillern
0

#17 Var lite försiktig bara, vattnet är kallare norrut. Admiralen gillade inte Ångermanälven, men balja på tomten gick bra.

Guteillern
0

En sak att komma ihåg om man tar sina pälsar till stranden, är att det inte är tillåtet att ta med djur på allmän badplats. Så man för leta upp någon avskild strandbit.

Mangafreak
0

Här kommer några fler bilder från strandbesöket, Kron var också med men jag har inte haft möjlighet att fixa till bilderna förräns nu. Här är då den första…

Med vinden och havet i ryggen så blir man lite rufsig i pälsen.

Mangafreak
0

En klassisk ställning när Kron är ute och går, särskilt när han är lite småbusig.

Mangafreak
0

Kron med havet i bakgrunden, på väg upp efter att ha blött tassarna lite.

Det var en trött men nöjd Kron när vi åkte hem.

Norrskenets
0

#23 Jo det ska jag vara, ska börja med balja på balkongen eller ute på gräsetSkrattande vill inte riskera att hon ska bli förskyld av kallvattnet, men snart så blir vattnet varmt här också=)

Guteillern
0

#21 Ursäkta, missade ditt inlägg igår.

Vattnet får inte vara kallare än att man är beredd att gå i själv, man får räkna med att blöta fötterna :-) Ja blev blöt till knäna igår, då grabben stack iväg rakt ut. Mvh /Ammi

Guteillern
0

#28 Jo, snart ska väl värmen komma även uppe hos er. Även om kylan biter sig kvar rätt länge.

Norrskenets
0

#30 det är varmt i luften iafSkrattande

LeeLoo
0

vad fint! Vackert är det med havet och stranden och att sedan placera ut illrar där gör ju bara det hela helt underbart. Tror jag ska fixa några strandbilder själv, förstora upp och sätta upp på väggen!

Mr_twisted
0

Ferdinand va på stranden igår…. men han blötte bara baktassarna…. brrrr….kallt sa han och kissade i vattnet… badkruka som sin pappa…hehehehe

Guteillern
0

#32 Dom får gå som dom vill, så länge dom håller sig ute på sandbanken. Man kan hitta många trevliga ställen efter Gotlandskusten :-)

#33 Ferdinand kanske tycker vattnet är varmare och roligare längre fram i sommar :-)

LeeLoo
0

#24 jovisst kan man hitta ställen! Både på norr & söder men det är väl bäst och passa på nu innan det svämmar över av turister Räcka ut tungan Vi har väl våra mer eller mindre skyddade platser men..man vet aldrigFlört

Guteillern
0

#35 Vi ska ner imorgon bitti med 3 av pälsarna. Hoppas på att bli ensamma om vi är tidiga :-)