Strandbesök två
Idag var det också en fin dag, så det blev ännu ett litet besök på stranden i Ljugarn. Den här gången var Kotetsu med och han tyckte att det var riktigt roligt.
En söt kille som undrar var i all världen hans sele har tagit vägen… första gången han är ute utan sele. Men det gick alldeles utmärkt och det blir betydligt finare bilder :)

Vilken sötis! Mysigt med havet :)

Vilka underbara bilder!
lika faschinerad av lösa illrar varje gång hehe
#9 Man får vara lite försiktig och prova sig fram. Jag använder ofta ett långt koppel (inte rullkoppel) när jag är ute. Då får dom lite känsla av att vara fria, om man inte håller tillbaka dom. Det är ett bra tillfälle att försöka få dom att komma på inkallning. Misslyckas ofta *S*

tokfina bilder allihopa! ser grymt mysigt ut..
bara liiiite avundsjuk
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

fina bilder :) mysigt att ni kan ha dom så där :)
#11 Tackar. Vet inte om det är något att vara avis på egentligen. Det är ju inte speciellt avkopplande att hela tiden vara på alerten, ifall dom får för sig att dra. *S*
#12 Tack, det är praktiskt när man vill ta bilder på krabaterna. Man slipper ju selen och kan ändå stå på lite avstånd.
Den bild jag var mest nöjd med idag, var en på Silla. Den kommer här.

#10 okej, tack för tipset, ska försöka få henne att komma på inkallning, men för det behövs vell mycket mutor eller?hehe

#13 Jätte fin bild! Förstår att du är nöjd. :)
#14 Mutor eller kanske räcker det med massor av beröm, när dom går åt rätt håll. Jag försöker hitta det just den illern reagerar bäst på, beröm, pipis, gotta, mm., kan variera beroende på iller och tillfälle.
#15 Tackar. Silla fick en jättepuss när jag sett bilden, jag är glad att hon rörde sig långsamt just då :-)

Oj, Ammi & Carola vilka underbara bilder!
Det ser ut att ha varit underbara dagar vid havet!
#17 Ska du hänga med någon dag?

#18 javisst! det behövs en ledig dag bara (oftast fredagar eller söndagar), Nea kanske också är sugen!? 
#19 Fredagar är bäst isf. Carola jobbar på söndagarna. Vi får kolla med Nea, Annie kanske oxå är intresserad…sedan får vi försöka pussla ihop någon lämplig dag.