High Chaparral träff den 15 juli
Så var det dags för årets illerträff på HC. Alla som vill komma är välkomna. Vi träffas för lite bus och prat om illrar och allt annat vi nu brukar spåna ut och prata om.
Amhs illertorg brukar dyka upp, men jag kommer berätta mer om det när det blir faststlaget att dem kan komma. :)
Vi drar igång kl:12 och håller på tills vi ledsnar :)
Lättare fika bjuder jag på.
Plats: Exakt plats kommer jag skriva när jag är på plats. Men som det ser ut nu så är det där vi alltid brukar vara. Men husvagnen är en annan :) Men jag kommer som sagt var att skriva ut mer exakt vart det är på campingområdet när vi är på plats med husvagnen. :)
Välkomna allihopa :)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#1 åh har du valpar i år. grattis

#2: Tackar. Japp, vart en hel kull med silver här. 4 honor och 3 hanar :)
Audiatur et altera pars

#3 Vad roligt för er =)

#1 Dom var bra söta:)
Hoppas ni får en trevlig träff! Gissar att jag jobbar den helgen..
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#1 Åh vilken lycka att få bara silver! :D Dom var jättefina 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

#5: Jag och Ru tackar för berömmet av de små huliganerna :)
#6: Ja vi är lyckliga här över dem alla.
Men nu var detta inte en tråd för mina bebisar utan för träffen i HC. Även fast jag blir glad över berömmet över mina små änglar. :)
Audiatur et altera pars

Puttar upp denna lite.
Hoppas vi blir några som kan mysa och prata iller ihop.
Audiatur et altera pars
Några frågor. :)
När är det? Om det inte redan har varit. (såg nu att det var den 15 juli)
Kan någon som inte har någon iller komma för att se hur illrar beter sig då man är intresserad?
Kostar det något?
Var är det?

Är det någon som åker förbi skövde alternativ skara borås och sedan tar 27-an till chappis . jag har lite saker som ska upp till skövde hållet undrar om någon kan tänka sig att ta med detta upp jag kan möta upp i borås. Det är Gottfridsson som ska ha sakerna. om i så fall var snäll och mailja mig på klarsferrets@klarsferrets.se om någon som kan ta med sig sakerna det är inte stort alls det är en Pet cargo och lite annat men det ligger i den .

#9: Det kostar inget att komma. Och man får självklart komma även om man inte har iller. Det finns gott om illrar där om inte annat mina som man får gosa med och se lite hur dem är. Och det är ett ypperligt tillfälle att träffa illrar med olika personligheter och samtidigt kunna ställa massor av frågor.
Så ALLA är välkomna :)
Audiatur et altera pars

puttar upp denna

Verkar inte vara något intresse för träff så jag får väl se denna som inställd.
Audiatur et altera pars
#13 Tråkigt men jag hoppas det kan bli något nästa år.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

#13 hade jag hafts emester och möjlighet hade jag kommit men lite långt att åka över en dag bara =(