Det blev en Nima!!
Skorpan ska få en kompis!
Var ju ner på träffen den 26 maj och där hittade vi vår lilla bebis! =)
Nima heter hon och är en puffig liten snöboll, men som hennes nuvarande matte säger är ett vattedjur :) Hehe…
Egentligen var vi vel inställd på att få en pastell men den lilla tuffsiga albinon med röda ögon smälte mig totalt…
Såå otrolig söt och hur snäll och gosig som hellst..
Så den 13 ska jag åka ner å hämta henne!! Längtar!!
Lite bilder på henne här.. Samt lite bilder från träffen. Tyvärr hade jag tydligen nått på linsen så det är ljusa fläckar på alla :P Ajja..

Huga va sööt hon är, längtar tills vi ska ha våran lilla mini träff i sommar och såklart fler möten
Hon ser verkligen ut som en Nima
Vad roligt, Grattis Niima e verklighen toksöt.. själv kommer jag få Niimas syster Fiona :) Ska bli så kul..
#6 Tror bestämt det är MimmieM's lilla Moa träffens största charmtroll!! :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#8 Ja visst ser hon ut som en Nima! =) Hehe.. Jätte bra namn!!
Ahh.. Va roligt! :) När ska ni hämta Fiona då?

#7 Den blonda ser ut som en jag "känner" :P
golf.ifokus.se

söt var hon!
en dunboll, lycka till therese!

Jo, det var madde som fick posa med henne! ;)
Självklart blir det träffar framöver här uppe =)
Tack så mycket Lee. KOm ihåg att titta in om ni har vägarna förbi! :)
#10 Vi ska hämta henne den 16-17 men jag ska ner och hälsa på henne innan dess jag har ju inte såå långt om man jämför med dig! :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Vilken sötnos :)
Grattis Skorpan till ditt syskon

#4: ser ut som om Veronika håller i Timon där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vad söta alla illrarna på alla bilderna var :) lycka till den 13 :D
Aha, var det vermonica - veronica.
Se där vad seg jag är. Missade det hela pga att benjamin var dålig. =(
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

# Nä det är grymt jobbigt (& dyrt) att bo så långt upp i landat ibland faktiskt.. Hade jättegärna åkt ner fler gånger men det kostar ju 2000 varje gång =/ Så det får räcka med två besök. :P
#17 Så var det ja, Skäms lite nu eftersom hon fick ju skjut av mig från örebro.. så jag borde ha kommit ihåg det! :P
Tack så mycket allihopa! :)
Vi får vell lägga upp en massa bildet när den lilla har kommit Hehe..

Säger gattis till både Therese o Maria =)
Jag ska ju ha brorsan till dom här två damerna, har tyvärr inga bilder på den här datorn =(
Ses till helgen Maria =)