Iller iFokus

Iller

Etikettuppfödare
Läst 2629 ggr
Svartasilverskon
0

Marry Makers illeruppfödning

Tänkte höra ifall ni känner igen dom här namnen på kullsyskonen ifrån Marry Makers illeruppfödning i sala

Marry Makers Birk

Marry Makers Bumblebee

Marry Makers Betty

Marry Makers Belinda

Marry Makers BonnieM

Marry Makers Brandy

Marry Makers Brenda

Sen tänkte jag höra ifall någon vet ifall Marry Makers illerupfödning finns fortfarande? Hade själv en illervalp vid namnet "Boomerang" men han lever inte längre han dog året 2004-2005..

HannaM
0

Två av dom vet jag har ägare här inne även om den ena tösen är på rymmen.

Svartasilverskon
0

Okej aa får se om någon skriver här i tråden skulle vara kul och se vilka som var hans syskon

Sarah
0

Bonnie M är min. Hon är på rymmen sen 2,5 veckor :( Vad dog bomerang av? Tjejen som min kallas är i superbra skick, eller var iaf :(. En till finns på forumet. En syster är död, vet inte vad stamtavlenamnet var, men Malolo hette hon. En annan syster finns i Stockholm och mår jättebra. Brenda tror jag att det är. Heter Wilma nu.

Blueshift
0

Malolo hette Brandy i stamtavlan.

Sarah
0

Så var det ja. Belinda bodde hos en tjej i knivsta som valp, men inte hört ngt mer om henne sen dess.

Svartasilverskon
0

Okej! Vilken liten buse som är på rymmen då! du har inte hört någonting om henne? ifall hon lever eller så? Jag vet faktiskt inte varför bomerang dog av, jag hitta bara honom brevid hans toalett :(.

Madde
0

Hmm jag har för mig att jag har träffat en av dem mary makers, han hette vid det laget Ralf, men kommer inte riktigt ihåg vad han hette innan.

Vet dock inte om han lever längre för dem har flyttat en bit ifrån mig nu.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sarah
0

#6 :( nej inte hört ngt. Står allt om det under tråden om gammeltanterna.

Det fanns 2 MM kullar. En A och en B kull.

Madde
0

Jo nu minns jag hans namn, han hette Mary Makers Arrak. Då är det ju från andra kullen i så fall.

Och jag antar det är första kullen då alla namn var på B i den andra. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

cannaydia
0

Marry Makers Bumblebee bor hos oss på Gotland. En frisk och pigg grabb.

Blueshift
0

Jag tvivlar på att uppfödningen fortfarande finns. Jag tror att hon som hade den blev fruktansvärt less på illervärlden.

Pirjo
0

Uppfödningen finns inte längre och "Blueshift" har rätt - hon blev totalless på illervärlden och illerfolk.

Det fanns faktiskt också en C-kull det året, men det var en liten kull på bara två valpar. Så det var tre kullar totalt.

Birk är död sen ett par år tillbaka, dödsorsak okänd.

Sarah
0

Nej den finns inte. Ohanterade valpar i bur på en hundkennel. Lika bra att inte föda upp iller i en sådan miljö.

Svartasilverskon
0

skulle ni som har iller syskon där ifrån visa bilder? skulle vara kul o se! :)

cannaydia
0

Bild hittar du på vår hemsida www.murgronan.info.se under "illrarna".

Blueshift
0

Jag kan bidra med bild på pappa Saijin

animal-lover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har mamman till kull B

Hon är 7 år och väldigt pigg och kry för sin ålder. I stamtavlan heter hon Ösbys Snöflinga

Här är en bild

Sarah
0

#17 Oh vad kul att se henne! Jag saknar min Tjejen så sjuuuukt mycket och det är kul att se att hennes mamma lever.

animal-lover
0

#18 Vi hoppas på fler år med henne :)

Hon har nog aldrig varit sjuk ens, har haft väldigt tur med henne trots hennes temprament. Eller hon hade tappat en del päls på ryggen när jag tog över henne men det kom tillbax efter nån vecka och så och så börjar hon nog bli blind nu men annars så :D  Har hennes syster Virvelvind oxå, den tanten har heller aldrig varit sjuk vad jag vet. Men dom var ju 3 år när jag tog dom

Förstår det kommer sakna dom här jätte mkt när dom dör :(

SpoTTLuck
0

Saijin

25 May 2002
male
sire: Benjamin
dam: Glädjen's Tina Brown, STIF 99/064,
SSUR 1999-002
b/o: Marie

Er dette han som ble omplassert til Norge?

Mine barn: *Tindra*Bella*Sandra*Katla*Sally*Xena*Aidan*Nikita*Sarabi*Castro*Shila*Buus*Hiro*Kiara*Nala*Valkyrie*
*Rajas*Lani*Kaos*Hassee*
Hospitanter:
*Thyra*Skarin*Gon-Gon*Iselilje*Armani*
DIP: *Luckas*Aurora*Ice*Odin*Timòn*Timian*Molly*Alex*Dumle*TT*Fanny*Shy*Bølle*Hercules*Munti*
*Maja*Wendell*Luna*Kim*Lilo*Fozzy*Harry*Nemi*

Blueshift
0

Nej det var brodern Senjin som såldes till Norge. Saijin bor kvar hos mig :) (jag är Marie alltså).