Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 451 ggr
FredrikD
0

Roskildebiljetter till salu?

Hej!

Är det någon som råkar ha ett par biljetter till Roskildefestivalen att sälja? Generad

Polaren sa att det var gott om biljetter kvar, sen två dagar senare var det plötsligt helt utsålt Gråter

Någon mer som ska dit? Cool

/Fredrik

emoflickan
0

JossanH ska dit. vet att hon oxo letar efter en biljett åt sin polare, trist att det tog slut så fort. håll ögonen på blocket och tradera.

MimmieM
0

Svartamarknaden har inte ens börjat ;)

Carpe Diem

FredrikD
0

Jo, det verkar ju finnas en del på blocket. Men det finns många skumma typer där (kanske här också ;) och priserna är väldigt höga.

emoflickan
0

jag har inga problem med att handla på blocket. dok handlar jag ofta av såna jag kan träffa dvs i sthlm o då vet jag att jag får mina biljetter och att dom inte är fejk =) men nu passar folk på när det är slutsålt. tvivlar på att man kan få en biljett under 3500 kr nu.

FredrikD
0

Jo, man vill ju helst kunna träffas och göra upp affären. Jag såg en biljett till salu för 1700 kr sent igår kväll… Men annonsen var borta ca 20 min efter den lagts in :o

smurfb
0

Ett tips kan ju vara att åka ner utan biljett. Brukar finnas gott om biljetter att köpa utanför…iaf de åren jag varit på roskilde.. annars kan man ju faktiskt planka in.. det är inte så svårt Glad

Illercafe
0

Kolla blocket, jag såg några häromdagen.

JossanH
0

jo, tjena vad jag letar biljetter till mina klantarslen till kompisar!!!

O dyra som attans är dom nu. hittade en annons med biljetter för 2500 (billigt!!!).. den var borttagen en timme senare o han ringde mig o frågade om jag ville ge ett bud för alla hade börjat med budgivning..,. var uppe i 3000 spänn då och snubben hade vunnit 2 biljetter o ville sälja dom! vilken guldvinst hehe.. Snacka om hysteri! alla biljetter på blocket ligger mellan 3500- 4000..

Sajtvärd på Iller.ifokus

MimmieM
0

black market ;)

Carpe Diem

alda
0

*putt*