Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 1698 ggr
Elin-a
0

minknät till avspärrning?

funkar det eller kan de klättra över det? min far erbjöd sig nämligen att göra en avspärrning till mig men jag är osäker på om minknät hade funkat.. vad kostar 1x1m plexiglas på ett ungefär?

Gottfridsson
0

Minknät fungerar inte som avspärrning, eftersom illrarna kan klättra på det.

Kan inte svara på vad plexiglas kostar, men det fungerar bra till avspärrningar.

JossanH
0

Vår plexiskiva till ett dörrhål kostade ca 600:-, men det finns liknande skivor som är billigare. Allt som illern kan få tag och klättra på fungerar dåligt som avspärrning.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Elin-a
0

ja jag misstänkte det.. får hitta en annan lösning att ha medans vi inte är hemma :).

FerretCrow
0

Vanliga träskivor att göra en grind av =)

Elin-a
0

ja det är nog smart :) och rätt enkelt att fixa med! något tips på hur man kan.. pimpa den? ^^ skulle gärna vilja fixa den så den inte sticker ut för mycket (:

FerretCrow
0

#5 jag hade en grind som var lite tjockare skiva och sedan bara gångjärn och en låshasp sedan kan du ju måla den hur du vill

VeronicaKahlbäck
0

Eftersom mina avspärrningar inte alltid är uppe har jag helt enkelt satt extra lister i dörrhålet där jag släpper ner en billig skiva från Bauhaus. Fyra lister, två skivor och tillsågning gick inte ens på 200 kronor:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

mandyosv
0

Måla en trägrind bara =)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Ceciliaolucifer
0

Så här ser min ut
http://blog.tamiller.se/wp-content/uploads/2012/01/IMG_5198.jpg

Bauhaus säljer enligt mig "billigt" plexi, dom sågar även till mot en billig kostnad. Hornbach är bra också!

Snyggt och stilrent!

FerretCrow
1

#9 måste bara fråga: hur många av era gäster har missat denna skiva och knatat rätt in i den ;)

mandyosv
0

#10 hahahah tänkte samma sak, väldigt välputsad

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Ceciliaolucifer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 + 11 Jag förstår inte alls vad ni menar? ;)
Ser ni metallkanten på den heeeeeela avspärrningen i mitt tidigare inlägg? ;)

FerretCrow
0

#12 hehe ja den ser man ju faktiskt