OT. Grattis på 15 års dagen
Ett litet grattis till våran fyrbente vän. Inte varje dag ens hund fyller 15 år. :-)
Massor med grattis från familjen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jag och elliot och jonathan grattar här med=)
Grattis till vovven =)
VI och alla 9 illarar skickar ett JÄTTE GRATTIS på födelsdagen, GRATTIS.

Grattis Zacko!!!! massa gos klapp å kel från mig..även de pestiga råttorna du inte gillar säger hej!
grattis. =))
Tur att något djur mår bra och kan bli så gammal. Änne fler år ska han bli. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sacko tackar för alla gratulationerna. och ligger nu och smälter sina hamburgare med bröd som han fått dagen till ära :-)
Audiatur et altera pars

Grattis, grattis, grattis!!!
15 år…..moppe…. ;)

Grattis killen! :D

Dags för moped nu då! =))
Carpe Diem

haha, undrar vad grannarna skulle säga om Sacko kom farande på moped. Vore lite roligt att höra. Eller kanske inte. De blir så sura i alla fall i mitt område .-)
Tyvärr är detta Sackos sista födelsedag då vi har bestämt att han inom den närmsta månaden kommer få gå till de sälla jaktmarkerna.
Så lite med sorg i hjärtat så firar vi nu hans sista födelsedag med pompa och ståt.
Audiatur et altera pars

Vad är det som felas med gammelfarbrorn då?
Carpe Diem
# 6 Vilken super födelsedagsmiddag! Mums!
Sara

Grattis så här i efterskott :o)
Ledsamt att han inte mår så bra. Men efter en födelsedag med all den goda maten…då kanske det är rätt skönt att få vandra vidare.

#11: Han kan inte hålla tätt längre då han ligger ner, utan bajsar på sig. inkontinens kallas det visst :-)
Sedan har han ont, han har problem och klarar inte av att sitta längre. Åldern har helt enkelt tagit ut sin rätt.
Audiatur et altera pars

grattis <:o) i efterskott ;)
Grattis i efterskott : D