Iller som husdjur
Är väldigt intresserad av illrar, men förstår att jag inte kan skaffa någon precis just nu.. Men om de finns någon vänlig själ som vill berätta om illrar, hur dom funkar och allt sånt! Eller ni kanske ha tips på vart man kan läsa mycket om dom? =)
Det finns massor av artiklar på just detta forumet.
Hälsningar Malin
Mena mer de man abolut måste veta och kunna om dom. Annars sitter jag och läser allt möjligt :)
Börja med tråden "att skaffa iller" högst upp bland trådarna här inne.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hihí, pinsamt att jag missa den x/
Som sagt, det finns massor av artiklar här inne.
Allt från "Det man absolut måste veta" till bra och veta.
Hälsningar Malin
Lika bra att veta varje liten detalj man kan veta och inte bara det där som "man absolut måste veta".. tycker jag iaf :)
Ska inte skaffa iller nu, eller på ett bra tag. Så jag ville bara läsa lite sånt som man absolut måste veta för att ta reda på om en iller skulle passa mig och mitt liv senare. Fast mitt liv kommer ändras mycket så då måste man tänka omm och då är de bra att veta de mesta :) Mena om jag ska skaffa iller i framtiden så kommer jag ju ta reda på så mycket som möjligt :)
Då är mitt tips att du gör en liten annons här inne och frågar om du får komma på besök hemma hos någon med iller :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Vet en tjej som troligast ska ha valpar nu i sommar så tänkte fråga om jag fick komma dit när dom blivit lite större än bebisar :)