Transsportbur
hej hej! :)..
jag undrar vart man kan köpa en någorlunda stor transsportbur men som inte har rundade kanter ?:P hehe, jag har letat som en galning men har inte hittat en sån som jag vill ha :(… eller, ja jag var i gbg i helgen o hittade en rosa precis en sån jag vill ha, men hade inte pengarna me mej :(… så om ngn har ngt tips så hojta till :) hehe

Jag kör på atlasburar. De är skitbra..
Carpe Diem

#1 okey :) vart kan man köpa såna då ?? och hur stora är dom ?? vill at toalåda en säng o en matskål ska få plats inuti buren :P
Matskålen hänger du bäst på gallret. Mina brukar välta skålen om den står på golvet.
Sara

jag har en stor och en liten. Köpta i en vanlig zooaffär, de flesta har atlas och du kan lätt trycka in en toalåda och en hängmatta i dem. Det finns i storlek allt från katt till mindre hund ungefär.
Carpe Diem

okey, tack för svaren :)

#7 åhh, det är exakt en sån jag vill ha :)…för längre turer tänkte jag :)
köpte du den i djuraffär oxå ??
japp, den köpte jag i djuraffär i linköping. dom hade den på 2 ställen. den kostar runt 800 spänn så den är inte gratis, men jag gillar den mycket!
Sajtvärd på Iller.ifokus

kolla runt lite, prismässigt så kan det skilja bra många 100-lappar mellan olika butiker
Carpe Diem

okey, jag ska åka runt och kolla lite imorrn :) tack för tipsen :)
Vi har också en atlas 40 och den är super. Vi betala ca 110 kr på tradera. Sen har vi en 2 atlas 20 och en atlas 10 och sen två andra. Men Atlas är bra för dom är fyrkantiga
#12 okej, att ni bara betalade 110 på tradera var mer än vad jag ville höra.. 
Sajtvärd på Iller.ifokus

#12 oj :| får mamma kolla om hon hittar ngn där :)…. jag tänkte jag vill ha en stor transportbur nu(du har väl sett min hehe) för i helgen ska vi ut till stugan i eskilstuna o va där ganska länge så det är ju skönare för Bab´s att ha ett lite störra krypin än sin lilla "hamster"grejj :p haha
#13 Hihi ja ibland har man allt tur ;)
#14 Ja precis. Då kan du ju även få plats med toa :)

#15 va precc inne o kolla hade bara små vanliga transoprtgrejjer :(…. får leta vidare imorrn ;)
http://www.tradera.com/Nastan_ny_transportbur_kattbur_-auktion-43035256 ser inte detta ut som en atlas? stor dock inte hur stor den är-.
Här var en auktion till
http://www.tradera.com/Stor_kattbur_i_fint_skick-auktion-43313854
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Tror det är vanliga kattburar, dvs en liten. Iaf om man tittar på storleken på gallret och hur många matskålar som får plats :)
Carpe Diem

#17 kollade på dom igår men det är inte någon sån jag vill ha, såg alldeles för liten ut :(
Babsan, du kan få köpa våran rosa som du säkert har sett. Den är ganska stor och både Melker och Blunda får plats i den.

#21 hehe, ja den e stor, men den är inte tillräckligt stor :P hehe, jag tänkte mset för långa runder, som nu i helgen ska jag tex till nyköping o då känner jag mej taskig att ha med henne i hennes röda fjuttiga :P hehe

Jag hitta en atlas :)

Hitta flera stycken här
http://www.tassalogen.com/shop/showArticles.php?umenuid=39&display=1

#24 ja nu väntar jag på att det ska komma in lite nya atlas 50 o köpa en sån istället =) får dom ju värsta lyxen när man åker runt ju :)
Ja jösses det är stort men får du in en sådan i bilen? Dom blir lätt otympliga men det kan ju bero på att min bil inte är så värst stor :P
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."