Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 739 ggr
babsan
0

Transsportbur

hej hej! :)..

jag undrar vart man kan köpa en någorlunda stor transsportbur men som inte har rundade kanter ?:P hehe, jag har letat som en galning men har inte hittat en sån som jag vill ha :(… eller, ja jag var i gbg i helgen o hittade en rosa precis en sån jag vill ha, men hade inte pengarna me mej :(… så om ngn har ngt tips så hojta till  :) hehe

MimmieM
0

Jag kör på atlasburar. De är skitbra..

Carpe Diem

babsan
0

#1  okey :) vart kan man köpa såna då ?? och hur stora är dom ?? vill at toalåda en säng o en matskål ska få plats inuti buren :P

Sara
0

Matskålen hänger du bäst på gallret. Mina brukar välta skålen om den står på golvet.

Sara

MimmieM
0

jag har en stor och en liten. Köpta i en vanlig zooaffär, de flesta har atlas och du kan lätt trycka in en toalåda och en hängmatta i dem. Det finns i storlek allt från katt till mindre hund ungefär.

Carpe Diem

babsan
0

okey, tack för svaren :)

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

atlas finns i olika storlekar. du har atlas 30, som går att köpa i många djuraffärer. där kan du ha låda o hängmatta.

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sen har jag även en atlas 40. den är väldigt stor o har hjul så att man kan dra den. där rymms det lätt en låda, 2 hängmattor och bra med plats på golvet.

Sajtvärd på Iller.ifokus

babsan
0

#7  åhh, det är exakt en sån jag vill ha :)…för längre turer tänkte jag :)

köpte du den i djuraffär oxå ??

JossanH
0

japp, den köpte jag i djuraffär i linköping. dom hade den på 2 ställen. den kostar runt 800 spänn så den är inte gratis, men jag gillar den mycket!

Sajtvärd på Iller.ifokus

MimmieM
0

kolla runt lite, prismässigt så kan det skilja bra många 100-lappar mellan olika butiker

Carpe Diem

babsan
0

okey, jag ska åka runt och kolla lite imorrn :) tack för tipsen :)

sofie
0

Vi har också en atlas 40 och den är super. Vi betala ca 110 kr på tradera. Sen har vi en 2 atlas 20 och en atlas 10 och sen två andra. Men Atlas är bra för dom är fyrkantiga

JossanH
0

#12 okej, att ni bara betalade 110 på tradera var mer än vad jag ville höra.. Räcka ut tungan

Sajtvärd på Iller.ifokus

babsan
0

#12 oj :| får mamma kolla om hon hittar ngn där :)…. jag tänkte jag vill ha en stor transportbur nu(du har väl sett min hehe) för i helgen ska vi ut till stugan i eskilstuna o va där ganska länge så det är ju skönare för Bab´s att ha ett lite störra krypin än sin lilla "hamster"grejj :p haha

sofie
0

#13 Hihi ja ibland har man allt tur ;)

#14 Ja precis. Då kan du ju även få plats med toa :)

babsan
0

#15 va precc inne o kolla hade bara små vanliga transoprtgrejjer :(…. får leta vidare imorrn ;)

TottsiGirl
0

http://www.tradera.com/Nastan_ny_transportbur_kattbur_-auktion-43035256 ser inte detta ut som en atlas? stor dock inte hur stor den är-.

Här var en auktion till
http://www.tradera.com/Stor_kattbur_i_fint_skick-auktion-43313854

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

MimmieM
0

Tror det är vanliga kattburar, dvs en liten. Iaf om man tittar på storleken på gallret och hur många matskålar som får plats :)

Carpe Diem

babsan
0

#17 kollade på dom igår men det är inte någon sån jag vill ha, såg alldeles för liten ut :(

Carla
0

Babsan, du kan få köpa våran rosa som du säkert har sett. Den är ganska stor och både Melker och Blunda får plats i den.

babsan
0

#21 hehe, ja den e stor, men den är inte tillräckligt stor :P hehe, jag tänkte mset för långa runder, som nu i helgen ska jag tex till nyköping o då känner jag mej taskig att ha med henne i hennes röda fjuttiga :P hehe

HermanJens
0
babsan
0

#24  ja nu väntar jag på att det ska komma in lite nya atlas 50 o köpa en sån istället =) får dom ju värsta lyxen när man åker runt ju :)

TottsiGirl
0

Ja jösses det är stort men får du in en sådan i bilen? Dom blir lätt otympliga men det kan ju bero på att min bil inte är så värst stor :P

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."