Hona elle hane?
Vill höra vad ni har för uppfattning, är hanar generellt kelnare än vad honor är? =) Förstår ju tat det är olikqa på olilka individer, men kan säga att allmänt blir hanar mysigare och har lättare för att ligga still i knät o sånt?

Har ingen hona (förrän på fredag) så kan inte jämföra… men Melwin är en riktig liten nallebjörn =)
golf.ifokus.se

Vad jag har märkt av hittills så är hanarna kelnare :) men det är bara mina erfarenheter ;)
Tycker inte man kan säga det riktigt.. honor kan va minst lika keliga.. mest individuellt det där.. Men handlar nog mest om hur mkt gos de får som valpar tror jag..

#3 så om man ger mkt gos blir dom gosiga när dom blir stora oxå =D??
Ted är som namnet antyder en hane och han är inte det minsta gosig trots att han är äldre han tycker inte alls om sånt trams.. :P så jag tror det är väldigt inviduellt hur dom är…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Moa är läskigt kelsjuk. hoppar själv upp i famnen när jag kommer hem och ska pussas. sen kan man leka :)
Oliver är en liten charmör han också. Zeke kommer tassandes och smyger upp i knät ibland han också :)
Så det hänger helt på individen..
Carpe Diem
av 5 hanar har jag 3 kelgrisar och 2 som hellre skulle dö än o ligga mer än 2 min i knät :)
har inget att jämföra med men vår illerhona toxi är hur gosig som helst.. brukar somna på min mage när man ligger å kollar på tv.. ;)

Här är min hona keligare än min hane. Men så har jag en duracellkanin till hane också ;)