Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 120 ggr
Smeagol
0

Har de blivit dyrare att beställa ifrån amhs??

Var nyss inne och kollade på deras sida tänkte beställa lite illermat som vanligt. Men blev förvånad när jag såg att frakten var så hög. Har det ändrats eller? Vet ju att de är enligt postens bestämmelser. men jag kan då ej minnas att jag betalade 150 kr i fraktkostnad för 4 kilo illermat!?  Någon annan som vet??

Guteillern
0

#0 Jag fick hem 15 kg illerfoder denna månad (postpaket) och betalade 89:- i frakt.

Mvh /Ammi

Redigering: Fodret kom inte från Amhs.

Illercafe
0

Jag vet att TEBA har avtal med posten så att han kan skicka ut paket billigare. TEBA säljer Totally Ferret. Du hittar mer info på www.teba.nu

Smeagol
0

oki. men de är fortfarande ingen som vet om de blivit dyrare?? Ingen som har bestält därifrån nyligen och vet frakten??

Soffi
0

Fraktkostnaden tror jag har legat så ett tag. Kollade hur mycket det skulle kosta för att skicka 2 kg vitalin i vintras, och det var typ lika dyrt som fodret.. Försök att köpa på dig på träffar, eller ta hjälp av nån som ska på träffar. Det brukar underlätta massor.

Madde
0

Det är nog bättre du tar kontakt med Amhs-illertorg. Maila och fråga, du kommer säkert få ett bra svar från amhs då. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Smeagol
0

#4 men grejen är att det inte alls kostade så mycket sisst när vi beställde.

Men jag ska kolla upp det.

#5 jepp har oxså tänkt så ..hihi men tänkte fråga här först eftersom man brukar få svar snabbt.