OT. fuck fan va arg man blir...
Asså vad arg man blir på Jockiboi..
OBS…
ni som är under 15 gå ej in på sidan!!!!!
j**la äckel är vad han är!! (ursäkta svordomen, censurerade mig själv ;) )
// Emma
Medarbetare på Chinese Crested iFokus
Keep talking shit about me.. you're making me famous!
Förbannade äckel gubbe! Han borde verkligen mogna till sig och växa upp för sin ålder! Kan man inte anmäla såna foton då det även är på ett könsorgan?
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Att ens orka bry sig om sådana idioter?!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jag fattar inte? Är det inte bara en sida där någon låtsas vara någon och driver?
Suck… Han och Hanna förtjänar ju verkligen varandra. Hoppas bara att de aldrig någonsin skaffar barn ihop… Stackars hoppet för mänskligheten om den blir lika dum och stackars unge som ska växa upp med dem idioterna om det skulle bli en smart liten rackare :P
Om alla haters slutar kolla hennes blogg kanske hon slutar tro att hon är någonting… Hur orkar ni bry er? 
Jag fattar för övrigt inte vad som var så äckligt, något inlägg som tagits bort?

Ska man radera alla könsorgan på internet så finns det typ inget internet kvar :) tror inte ni kan anmäla ngt sånt :)
#6 Tror det var de här bilderna som de reagerade på…
http://www.widerstedt.com/2012/03/ambulans-och-kuk.html
eller möjligen detta klipp
#8. Nej, det ts och andra reagerade på var en bild på en penis mellan 2 illrar har bara sett den bild som snabbast och sedan när jag ville kolla ordrntligt vad var det och vilket syfte hade bilden så var den redan borta från sidan…
Välkommen till ferretplanet.se :)
#9 OK my bad.
Men internet är fantastiskt. Har nånting postats en gång så försvinner det inte.
Så en repris för alla som missade det, detta är troligen bilden som avsågs ovan.
http://www.mondoblog.se/jockiboi/2012/01/17/dagens-ovanliga-runk-29/
"Men dom har ganska små käftar så du överlever detta.
Kan bli lite små bitsår som värst!"
Ja han verkar ju inte särskilt påläst själv, han tror väll säkert att illern är en gnagare och inte ett rovdjur ;)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Tycker inte att någon av bilderna är värst chockerande. Det är ju inte en live bild han har på illrarna utan inklippta huvuden.