Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 163 ggr
UlrikaD
0

Ibland undrar man...

Ibland undrar jag hur mina pälsar tänker egentligen. Som nu tex när jag ska städa lådor. Jag har en katt-låda med lock i badrummet.

Varför ligger det en sko där???

babsan
0

haha, kanske tycker att den är…öhm…ful och vill inte att du ska gå runt med dom :P hahaha

TanjaS
0

kan vara bra att sova i så ha man nära till toa… Eller också kanske din sko luktar…

[jenkass]
0

hahah ;)

Madde
0

hahaha. De kanske tycker att matte behöver lite mer jobb, att leta efter skon när du ska ut. =) här hemma så flyttar de mina skor, sen när man väl har superbrottom och ska iväg så blir det verkligen till och leta efter dem. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[tiiia]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är väl för väl när de bara flyttar på dem. När vi hade gäster och Dior var liten så slet han upp sulan på skon och bäddade med den i skon. Bör påpekas att det var en skatesko i typ stl 46 och att Dior var en liten shajtvalp :P

TanjaS
0

Du är väl borta för mycket … eller de finns olika sätt o festa på så varför inte lukta på en sko :0)

Sara
0

Det är bara så att lådorna måste ju användas till något.. Här hemma är de ju inte populära att bajsa i så då kan man antingen sova i dem, äta i dem eller samla bollar i dem. Hos dig kanske de samlar skor i dem. Skrattande

Sara

AlbaStiffler
0

Min gamla iller brukade förr roa sig med att fluffa sönder främmmande folks filtsulor (om de hade såna). Illern hängde ner i skon (medans husse + gäst ovetandes tex fikade i finrummet) och kraffsade som en galning på filtsulan tills den var alldeles söndertovad och fluffig. Hade gästen besökt oss flera ggr så slutade det med att sulan blev nopprig och fluffig och alldeles knölig… *flin* Jättepopulärt. Vanliga plastsulor drog illern bara upp och släpade iväg med… hade 4-5 okända sulor samlade hemma som gäster ovetandes lämnat kvar hos oss. hehehe, kul bus.

[jenkass]
0

#8 haha känner igen det där ;)

JossanH
0

haha, har också toaletter med lock och f*n vad jag letade efter min sko en gång när jag skulle iväg.. konstigt nog var inte toalådan mitt första alternativ.. ;)
Den skulle antingen vara i lådan, sovhuset eller i matskålen (oftast så den stod vinklad en bit upp i skålen).. Måste vara skräckblandat förtjusning om man vill ha den antingen i toan eller i maten hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus