Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 164 ggr
Smeagol
0

Smigge gjorde DET!!

Igår när min pojkvän höll på att torka iller bajs utan för lådan kom en viss herre (iller) Vid namn Smeagol och gjorde DET!! kan ej tro det själv, vill se de med egna ögon!! Men smeagol satte sig faktiskt I LÅDAN och bajsade!!! han gjorde det. Han klarade det=) Han har aldrig någonsin gjort det men igår så gjorde han de man ska göra i en låda alltså bajsa!! Annars brukar han sova i den eller så brukar han bara flytta runt den så att frallan oxså bajsar på golvet men inte igår heller!! *STOLT*

Ja kanske är en mysko sak att berätta om men men man måste ju få skryta om den enda gång som smeagol verkligen använde lådan på rätt sätt=) Happy ME=)

Sara
0

Grattis!!! Kanske Frallan har lärt Smeagol nått nytt. Skrattande

Sara

AlbaStiffler
0

Hur gammal är Smeagol egentligen och hur länge har ni haft honom? Stort grattis till både husse och Smeagol! :-D

Känner igen stoltheten. Min Stiffler gjorde sitt första lådbesök för ca 2 veckor sedan och har sedan dess gjort kanske 5-6 till. Låter inte mycket för världen, men i mina öron är det musik. Resterande bajsar lägger han 5cm framför lådan. *suck* Work in progress. Stiffler har bott hos oss sen Januari, men är hela 3,5 år och borde kunna gå på lådan, kan man tycka. *grrr*

Smeagol
0

#1 Tackar!! ja man vet aldrig??

#2 Smeagol är 2 blir 3 år om ett par månader och han har aldrig gått på låda, fast måna års försök. men tillslut gav vi upp och använde tidningspapper, men man har ju verkligen sett vilken skillnade de är nu när man har frallan så går på låda!!=9 Fast tyvär så har jag bara en låda nu. Har förlagt mina andra lådor nån stans?? Men men de lär väl dyka upp nån gång!!  Förstår verkligen glädjen.

TanjaS
0

GRATTIS! Va roligt att höra :0) De är som min Tessie hon älskar att sova på tidningar vid bajslådan… Jag tycker de är äckligt men hon bara njuter! Svea (9 år) hon bajsa nu för tiden ibland i lådan ibland på golvet ibland i matskålen (?????) och ibland på mig och ofta på min pojkvän hehe…

Smeagol
0

#4 hahah.. mysig iller du har.. är faktiskt lite avundsjuk eller INTE!! Hemska tanke att ha en iller som bajsar på människor!!

Faxlin
0

Smeagol det är ingen lustig sak att berätta om. Vi pratar ju iller. och ärligt talat vet jag inga folk som pratar så mycket skit som illermänniskor. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#6 hahaha. ja vi är ena riktiga skitsnackare!! Vi borde nog alla flytta till min gammla hemby mockfjärd!! Där skulle vi passa bra eftersom de enda folk kan göra där är att snacka skit!! haha;)

Gilla
0

Skit…thats our life ;o) Här hemma kan det bli en del skitsnack då jag jobbar på ett demensboende o ibland står upp till knäna med sånt…o husbond jobbar med att spola avlopp o sånt. Tror barnen börjar bli härdade haha Det är inte alltid det luktar rosor när sambon kommer hem (jag luktar däremot nyutsprungen jämt ;o)

Smeagol
0

Uppdatering!! Smigge har gjort det igen och igen och igen=) Happy happy. Han är duktig min kille=) Fast de vore ju bra om han kunde ge f*n i att bajsa och kissa på golvet sedan oxså!!=(

Faxlin
0

Vad skojigt att det går åt rätt håll med grabben din :-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#10 ja det är riktigt kul=) Fast idag var han busig och vickade ur askkoppen!! grr.. men men sånt som händer

Faxlin
0

Skrattande

Audiatur et altera pars

Tesan
0

Oj,oj stort Grattis

Smeagol
0

TACKAR :)