Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 476 ggr
sarae
0

Favorit i repris

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

gjorde det fatala misstaget att slinka ner till 7 eleven ett par minuter, fixade sen käk, å satte mig i soffan för att äta, då ringer mobilen som ligger på sängen, precis när jag skall svara ser jag katastrofen. Då har rickie än en gång tagit sig upp på hyllan ovanför sängen, fullkomligt slitit sönder 2 blomkrukor. det är jord och växt delar över hela sängen(vitt överkast) och hyllan. dessutom hade jag nyligen vattnat dem så det är inte bara jord, utan svart lera….gissa om det tog tid att städa…jord uppefter hela tapeten….så imorgon tvättar vi överkast…igen….

Så här såg det ut sist, orkade inte ens fota denna gång, men denna gång var det mycket värre

NoraDede
0

ja jag har börjat lära mig efter det hemma oxå att man får nog välja, iller eller blommor :p

SofiaBlomberg
0

MmmMm Kärlek =) Har än inte råkat ut för detta, inget jag ser fram emot.

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

NoraDede
0

vänta du sofia tills valpen din kommer då blir det fart i din lägenhet oxå. då ska evelina lära ut valpen alla hyss hon kan. mohaha =P

Faxlin
0

Mohaha, ditt gäng är sååå underbart sarae. Tror du behöver en till va? En liten tös. Har faktiskt för mig att jag skulle behöva placera ut en mörk obstinat dam på foder sedan om nu bara Ambra går i brunst snart :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

fyyy på dig Åsa! just nu ligger rickie ute på blocket….håller även på och filar på en annons åt stitch, men då hotade mamma mig med att göra mig arvslös

Miso
0

Kanske vore en bra idé att bara ha såna krukväxter som hänger i taket, så lång räckvidd kan de väll inte ha? :)

Veronica
0

#6 Underskatta aldrig en iller som vet vad den vill ha *asg*

Amor vincit omnia

Smeagol
0

kanske dax att lära sig att illrar och blommor passar inte ihop?? hahaha=)

Faxlin
0

Hmm, jag vet något smartare. Omplacera dina blommor till din mamma. Hon tar väl hand om dem och ser till att de växer inte dör. :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

ja det hade kanske vart något…mamma hade iaf blivit glad…men nästa gång hon hälsar på hade hon ändå haft nya med sig….tror jag får omplacera pälsarna istället :P

Faxlin
0

haha, som om du skulle kunna leva utan dina pälsar. ;-)
Sedan skulle jag vilja se vad "mormor" och gammelmatte tycker om det. Vi skulle nog morra ikapp rätt bra. Och det vill du nog inte.

Audiatur et altera pars

sarae
0

#11 la fram förslaget för mamma igår efter att jag berättat om pälsarna bravader…Att lägga ut rickie på blocket tyckte hon var en jätte bra idé…hon var inte riktigt med på att jag skulle göra mig av med Buffy, å när jag kom till stitch så blev hon vansinnig ;) så jag tror iaf han får stanna tillsvidare ;)

Faxlin
0

haha, det är ju bara för att hon inte lärt känna de andra "barnbarnen" lika bra än. Men du ser det är på god väg med Buffy och Rickie blir det nog bra med om ett år eller två :-)
Men sedan kommer de ju inte från mig heller. hihi
Måste nog hålla med din mamma (igen) hon är klok hon. Och trevlig. Undrar hur du blivit som du blivit Sara? FörvånadRäcka ut tungan

Audiatur et altera pars

Sarah
0

Har du inte lärt dig en läxa sen tidigare? Falo är precis likadan :) gör om samma misstag om och om igen :) Man har inte krukor så att illrarna komer åt dem, regel nummer ett i illerbibeln.

sarae
0

#14 hahaha du har sår rätt…men de här krukorna ska han inte komma åt om kuddarna står som de ska….så det  är väl egentligen mitt fel att han kom åt dem ;)

Ceciliaolucifer
0

Där fick du för att du förstörde min mobiltelefon…hehe