Tjockar på sig.. Nu?
Jag har märkt att det går lika mycket käk nu (har 2 illrar) som när jag hade 4 illrar så jag vägde illrarna igår och Trazan har gått upp 100 g på 1 ½ månad. Han har fått mer mage men oxå mer nacke och skuldror.
Både Bilbo och Oscar var ju dåliga i början av året och togs bort med en månads mellanrum men de åt ju lika mkt som innan hela tiden.
Tror ni det kan vara så att Trazan mådde dåligt av att de andra var sjuka och att han åt mindre då och mer nu när de är borta?
Sara

Beklaga sorgen :0( Ja illrar kan vara deprimerade med… De kan ju äta mindre vid sorg..(vet illrar som svälter sig nästan till döds då de förlorat sin kompis…) ha mina gjort ibland i alla fall… Så de kan ju vara så…
Hmm känner igen det där med och tjocka på sig.
Här hemma har criss helt plötsligt gått upp i vikt. Ca 100g på kort tid.
Förut var det så att man kände revbenen, men det gör jag inte idag. =)) Jag är så glad. =)
Dessvärre väger han mer än bror vilket han aldrig har gjort sen han flyttade hit. Så det är ett stort KORS i taket. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Mina brukar ibland åx förskjuta sin vinterpå-tjockning och komma igån med den på sen-våren. Mina brukar först bli sommarmagra på slutet av sommaren--- ibland. Lite olika från år till år, så det ä rnog inget konstigt. Men visst, kan ju tänkas att han vart deppig åxå… Låt honom äta för kung och fosterland! :-)
kentucky å boston börjar också tjocka på sig :P