Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1036 ggr
enbartmalin
2

Till alla uppfödare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kommer under våren ha uppfödar-rabatt på selar.
Selar kommer sys i valp storlek som kan skickas med till valpköparna.
Minsta beställning för att få uppfödar-rabatt: 5st selar.

Om jag får tillräckligt många uppfödare som beställer kommer det finnas möjligheter att välja färger när/om jag beställer från min leverantör.

För mer information om priser, skicka ett PM.

Hälsningar Malin

ninaeliz
0

gjelder dette kun svenske oppdrettere? eller sender du til norge også? :)

Doktor-och-Designer
0

Som du vet så är vi intresserade :)

FerretCrow
0

Japp detta var det ju längesedan vi pratade om ;)

enbartmalin
0

#1 Detta gäller alla uppfödare oavsett land. Dock står köpren för frakten ;)

Hälsningar Malin

FerretCrow
0

#4 du får gärna mig info om priser ;)

ninaeliz
0

4# supert :) er ikke umulig jeg slenger med en bestilling! :)

enbartmalin
0

**Tillägg:

**Eftersom min leverantör av material är från utlandet kommer jag lägga beställning i början av februari, Så jag har allt i tid.
Vill man vara med och välja bland färger därifrån krävs det en beställning innan den 31 januari.

Självklart förstår jag att man itne kan planera hur många valpar man får.
Men jag begär som sagt en beställning på minst 5 valp selar och sen kan man så klart plussa på sin beställning om det visar sig att man får fler.

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Är det så att man vill ha färg tema eller liknande rekomenderar jag att säga till om detta och boka selar i tid.
Tex om man vill ha rosa till flickor och blå till pojkar:
Visar det sig att det blir 5 rosa och 5 blå så kan jag inte lova att jag har material så det räcker om man inte förbeställt.
Dom som förbeställer har självklart förtur.

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Det börjar närma sig slutet av månaden nu.
Eftersom det inte är mer än 1 som vill beställa nu så kommer jag mest troligt inte köpa hem mer material.

Hälsningar Malin

FerretCrow
0

tråkigt när vi är 3st här som verkar ha intresse =(

Doktor-och-Designer
1

#9 Jag beställer gärna nu, men du kanske har räknat med oss? Dessutom är tanken att det ska bli två kullar så om du vill kan vi förbetala för 10 selar, om det hjälper till så att du kan köpa in mer material :)

ninaeliz
0

jeg skulle gjerna ha bestilt. men synes det er litt vanskelig ettersom jeg ikke vet hvor mange valper som kommer!

FerretCrow
0

ja jag vill ju oxå ha 10 selar ;)

enbartmalin
0

#12 Jo jag vet att detta är ett problem, vilket i sin tur ger mig problem.
Eftersom detta är min privata hobby går detta på min privata ekonomi och jag har inte råd att beställa hem hur mycket som helst om jag inte vet att det blir sålt. :/

Hälsningar Malin

Doktor-och-Designer
0

Sen som sagt så kommer vi vilja köpa till fler, beroende på hur många valpar det blir. Men 10 förbetalar vi gärna :) Om det hjälper dig att beställa hem material och vi får välja färg(er) så kan vi förbeställa 15. Vi kan alltid spara till nästa år om det blir över :)

FerretCrow
0

ja vad jag vill ha för färger vet du ju redan. så ring mig malin när du fått svar från alla andra och innan du beställer färger ;)

enbartmalin
0

#15 Det låter toppen detta.
Jag ska sätta mig ner ikväll och fixa lite med beställning och kolla på vad som behövs(D-ring och glid-spänne).
Ska även fixa fram vad som finns att välja på för er. :)

Hälsningar Malin

Doktor-och-Designer
0
Norrskenets
0

Hade även jag varit intresserad om jag skulle haft en blivande kull iår men blir nog inte förns nästa sommar.

FerretCrow
0

#19 ja det är ju kanon pris och en bra sak att skicka med i valp lådan ;)

enbartmalin
0

Midnattsolens: Jag har mejlat bilder till er.
Glömde dock bild på svart spänne och band. Men ja, det är svart ;)

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Hälsningar Malin

sarae
1

Jag hade sånna här selar till mina valpar i år och även förra året - de är verkligen super! Skulle jag haft kull i år, så ja, då hade du kunnat räkna med en beställning från mig med ;)