Pastellpälsar i vår?
Är intresserad av att kanske kika på en till liten pälskorv i år, någon uppfödare som vet att de kommer att få pastellfärgade päslar?
tacksam för svar :)

FerretCrow här inne kan nog eventuellt få pastell. Hanen är pastell iallafall, ta kontakt med henne:)
Tack, ska hålla ögonen öppna :))

Japp jag kommer säkert på pasteller då hanen är pastell och honan har pastell i sina gener. så chansen är väl ganska så stor ;)
Kanonbra, ungefär när tror du att din kull kommer? :)

#3 Visste inte vad Lacina bar på, men då är ju chansen stor för pastellisar:)

#4 ja honan är redan på G så blir en ganska tidig kull, ännu är hon inte klar för parning men i mars blir det nog valpar.
vad härligt, har en vän här också som eventuellt skulle vara intresserad isåfall :) har du någon hemsida eller så där man kan få mer information om dina illrar?
Och när allt går bra skulle vi också vänta pastellfärgad valpar i år :)
Vad kul, jag ska hålla ett öga på er, håller tummarna att ni får fina och mysiga valpar :)

#7 http://fireflameferrets.webs.com/ jag och tuhkur har liknande linjer på mammorna sidor ;)
väntar med spänning på att sötnosarna ska födas i vår :)

#11 haha jag det är du inte ensammen om
Men för att hamna på valp listan måste man maila till mig coh berätta mer om sig själv och vad man kan erbjuda en valp. Är man ej på listan så är det svårt att få valp oxå.
Jg ska blunda när alla valpar föds… Speciellt svag för silver/viltfärgade semi/angora tomtar samt pasteller…
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
#13 Dvs allt som är valp? ;)
Hälsningar Malin

#13 haha jag skall bomba kan jag lova ;)
Hej :)
Jeg forventer pasteller i år.
Min pastel tæve Arya, skal parres med en fin mørk russisk pastel han.
Ser mere her :) http://ferretsofmilkyway.dk/parringsplaner.html
Mvh. Marianne
www.ferretsofmilkyway.dk
Sen lång tid tillbaka är vår ena parning planerad, men där förväntas det "bara" bli viltfärgade. Däremot har allt precis fallit på plats med planerna kring även en till kull :) I den kullen finns det möjligheter att det blir någon eller några pasteller, utöver viltfärgade. Kolla gärna på vår hemsida för att läsa mer om våra planerade kullar och om vår uppfödning, samt kontakta oss om du är intresserad. Vår mail är info@midnattssolensuppfodning.se.
#14 Menade antingen viltfärgade angora tomtar, silver angora tomtar eller pasteller :D var lite otydlig… Men ja, vi kan nog säga alla valpar rakt av då man inte kan säga nej när dom väl blivit runt 6-8 veckor… #15 Tänker INTE kolla igenom dina trådar! :O elr, okejdå.. Farligt att flytta hemifrån i sommar :/
#18 Hehe jo, förstod det ;) Skämtade lite bara ju :P
Hälsningar Malin
#17 Eran parning mellan Luna & Java kommer nog falla mig precis i smak :D haha… Luna är en så fruktansvärt söt hona och java har det där mörka fluffiga ansiktet, jag tror på denna kull! ;)
#16 Vilken snygg hane ni ska använda! Älska pasteller med lite pigment på nosen :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#20 Tack tack! Båda har väldigt mysig päls nu också, så även om det inte kommer bli angora så kan det bli lite "fluff fluff" till valpar ;)
#21 Tak, det gør jeg også, så jeg glæder mig rigtig meget til at se hvalpene når de engang kommer til verdenen. De må godt arve farmands næse :)
www.ferretsofmilkyway.dk