onödigt påpekande..
Jag har också sett den. Undrar om personen vet att det inte är en iller. hihihi
Jag har också sett den. Undrar om personen vet att det inte är en iller. hihihi

Hahaha… 
den har kanske blivit länkad till förut, men jag såg den precis för en liten stund sedan, av en slump och blev bra paff när jag såg bilden.. =)

*Asg* Japp visade töserna bilden och presenterade dem som en iller. Frågan från dem blev: Vad är vi då matte?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nu är det bestämt. Så ska min nästa iller se ut!

haha, berätta när du hittat den och hur det fungerade med karantän och sådant. hihi
Audiatur et altera pars

det va just en snygg iller:-) men hjälp vad har jag hemma då?
vad e nisse för något? hmm. den va kul iaf

#8 exakt samma fråga som mina töser ställde sig. Tror jag vände deras liv upp och ner. Så nu hasar de fram på rygg allmänt förtvivlade då de inte längre har en aning om vad de är för något. 
Audiatur et altera pars

Hmm…är det inte en utter???? 

*skoja*
citerar Åsa: " Vad är vi då matte?" *asg* Det var dagens roligaste kommentar minsann! *fniss* Fast jag ska kanske vara tyst, jag som hade en fifty-fifty chans att få med mig en av Therese råttor med mig hem, istället för rackarn Julius, då jag vart lite osäker på om jag verkligen skulle känna igen honom 
Det känns dock lite tryggt att du Åsa sett nytagna foton på Julius, annars kanske din "roliga" historia som du skrev i en annan tråd (då jag vart osäker på Hur Julius såg ut bland Therese övriga illrar) om en Tessan med en råtta (övertygad om att råttan är en iller) på illerutställning/träff skulle komma att bli sann… hihi. DET mina vänner, hade ni andra nog varit roade av..
Mvh Tessan

Japp, det hade roat oss vansinnigt mycket Tessan. hihi
Audiatur et altera pars