Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 949 ggr
kredka
0

Årets iller-julklapp 2011??

Här kommer liten rolig tävling bara för användare av iller.ifokus.se :)

Vad skall ni göra för att delta? Super lätt : gå in på www.ferretplanet.se surfa lite runt och… tänka ut vad som kan vara *Årets iller-julklapp 2011* och skriv Eran typ här i inlägg :)

Ni har tid på Er tills slut av december. Vinnare utses i januari 2012 genom att jag kollar december statistik - vilken produkt har jag sålt mest av :) Vinnare får visst *Årets iller-julklapp* :)

Ha det så roligt :) Blir lite spännande att få se vad Ni ska rösta för ;)

Välkommen till ferretplanet.se :)

FerretCrow
0

Åh nderbart ;)

jonna_1234
0

Så klart att de e Paradise Island Tree skulle jag köpa mina illrar skulle älska de för där kan de sova och leka och miket mer <3

jonna_1234
0

ska nog köpa en son ått dom eller 2 finns dom i andra färger Oskyldig

kredka
0

#3 tyvärr tillverkaren gör sina *serier* utgående från färg och paradise island tree är i serie *turkös* så inga andra färger finns tyvär inte

FerretCrow
0

Ja jag håller helt med att stora trädet skulle oxå jag velat köpa till mina ;)

HannaM
0

Om flera säger samma sak är det den som sa det först som vinner eller lottar du då?

FerretCrow
0

Jag vill ändra min röst. Mina skulle älska denna http://www.ferretplanet.se/Joker_klostrad-276.html

jonna_1234
0

på den sidan kunde man trika påvad e en iller där stod så här

Kännetecken: Illrar har en lång och smal kropp täckt med brun, svart, vit, eller blandade päls. Genomsnittlig längd är 51 cm inklusive en 13 cm svans. De väger 0.7 till 2 kg, med hanar betydligt större än honorna. Dräktighet är 42 dagar, kullar är oftast på 3 till 7 ungar, men ibland mer. Könsmognad kan komma vid 6 månader. Medellivslängden är 8 år. men en iller kan få 15 valpar de brukar min få har fåt 3 kullar och har fåt 15 eller 16 valpar i varge kul???? e de nåt fel med mina illrar. och har  en iller på 14 år sen har jag 3 illrar på 1 år och 1 på 2 år???? så de stemer ju inteFoten i munnen

[Mikkiz]
0
kredka
0

#6 första person som röstade och hade rätt får den sak och resten får rabatt på 100 kr

#8 ord som: medellivslängd, genomsnittlig och ibland mer är mycket viktiga i denna text och det är inget fel på dina illrar :)

jonna_1234
0

OskyldigTURRRRROskyldig

[HippieAngel]
0

Jag röstar på denna, mina illrar skulle ÄLSKA den! :D http://www.ferretplanet.se/Joker_klostrad-276.html

SannaHalldin
0
SwilMer
0

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com

VeronicaKahlbäck
1

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Lillfemman
1

Den här tycker jag är söt!

http://www.ferretplanet.se/Pirat_bat-254.html

ferretplanet.se
0

Nu har jag haft lite tid och kollade statistiken.

Årets iller julklapp blev…självlysande bollar från petstages, på andra plats kom Let's bite godis och tredje plats gick till octo-play :)

Tyvärr ingen lyckades att gissa rätt :(

men kanske har ni lite mer tur någon annan gång :)

det kommer att bli ett spännande år :)

men mer om det nån annan gång :)

FerretCrow
0

#18 attans vad tråkigt. men jag tycker helt klart du ska fortsätta med alla olika tävlingar du har.