träffa iller? i etuna finns det.
Sugen på Att skaffa iller men vill träffa några först?
Jag bor i eskilstuna och har 3 st! :)
Bara och höra av sig på PM.
Fyfan en eskilstuna bo:) inte så många här i stan med iller. Har själv 2st
Haha! trevligt ju! :D
Åh… Tänker ni någon gång ha träff så bjuder jag in mig själv så jag får kela lite iller 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Haha! såg på tråden " vem är du " att du också bor i torshälla! :D
Gör du också det? :D isåfall blir man ju bra sugen på att hälsa på
saknar verkligen illergoset…
aa bor på riktargatan :D
Åh okej! :D Var något reportage i tidningen om någon Kristin/Kerstin(?), är det möjligtvis du? ^^
nee så gammal är ja inte! elr aa hon låter lite halv gammal elr nåt :D
Hahaha :D Tänkte ändra på det där inlägget men sidan buggade ur tyvär… Förstog att det inte var du när jag läste din profil 
aha :D haha aa ja är bara 21 och typ nyinflyttad från sthlm :D
vi får väl ta och ha en illerträffa snart då hehe elina du får väl komma och ta hand om våra två odågor hehe
odågor? dom är ju hur snälla som helst! :D men jag kommer gärna nån dag jag är frisk, har ju såpass bra schema.. hah
Hehe jo visst. Mercedez är jätte snäll men frost har ändrat beteende helt och är halvt agressiv så vet inte vad vi ska göra åt honom. Ja precis dom vill nog ha lite sällskap av andra. Dom tycker nog vi är jobbiga att vara med hela tiden hehe
haha! :D mina tre är iaf supersnälla utom en ibland hon testar gärna nya människor :D
Becka: Aggresiv? har ni kollat upp han för sjukdomar? :O han har ju riskteckningar osv.. Hoppas det blir bättre :/
Stampe: äh, vilken iller gör inte de? ;)
& så bor man tyvärr i Skåne! typiskt.
Elina vi har kollat allt möjligt men inget httades tyvär vi tror det kan vara binjurstumör tråkigt nog
Elina : precis! :D ganska kul när folk sitter i soffan och hon kommer och hugger i foten och den man har på besök flyger upp ur soffan i panik typ hahaah! älskar det! :D

Bästa med att äga en mindre trevlig iller är om man har två som är lika och dom tror dom sticker fram handen till den snälla eller tror det är den snälla som kryper in i byxbenet…:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Becka: Usch va trist
håller tummarna för Frost!
Stampe: hahaha! Min fd iller var likadan mot vissa som kom och hälsa på.. "ååh,man kan klappa va?" - "ja, men de är ju på egen risk.. Vissa biter han, andra inte.." och så stoppar dom ner handen, illern kommer fram, biter till strax över tummen o vips så är han borta :D haha..
Var samma sak, satt man och kolla på film t.ex. med fötterna nere så kunde han naffsa i strumpan om han ville ha uppmärksamhet..
Sen när vi även hade hans syster hemma hos oss så lärde han sig att ta sig upp i soffan på grund av henne.. Men det var bara mysigt att ha en snarkande luden tjockis bredvid sig i soffan
#19 HAHA!! Minns exakt hur det var när jag var och hälsade på Denise (uppfödare när jag skulle skaffa Freddie).. Man fråga liksom "aha, vem var det som var lite kaxigare nu då? det var inte han va?" och innan man fått svaret så har man liksom stoppat fram handen för o hälsa..
Det får man faktiskt äta upp 
Veronica: haha underbart! :D
Elina : jag brukar ha min tjockis i sängen, brevid kudden och han snarkar! :D
Mina illrar får man också hälsa på! Bor 30 min med tåg från stan :)

Kan ni inte ordna en träff?:)
Bor i Kumla (örebro) så skulle inte vara långt om jag vore ledig!
#23 det skulle vara toppen enligt mig också :D
Oh, en träff skulle vara jätte skoj!
Haha jasså det tycker ni, det beror väl på vart man ska ha träffen?? Vi bor dock i en 3:a så plats finns ju men våran hona går inte ihop med andra illrar än våran hane:P men har ju ett rum till dom så där kan lilla butter sitta isåfall:P om inte stampepluttis har något förstås eller om någon annan vill ta åt sig hehe:)
#26 Mercedez gick ju ihop med Freddie om jag inte minns fel? det var ju inga problem.. Det var ju Frost som var kinkig 

Mina illrar får inte träffa andra så dom behöver vi inte oroa oss för;)
#27 mercedez går inte ihop med någon iller längre mer än frost. Hon tycker väl att hon är för gamal hehe. Äldre illrar blir hon irriterad på och ska vakta hela hemmet och vi får inte röra andra illrar utan att hon blir agresiv för att visa att det är hennes mamma och pappa och yngre tycker hon är jobbiga då dom bara ska leka hela tiden. Frost har blivit bättre med illrar vissa går han jätte bra ihop med medans det blir bråk med andra. Han tycker bäst om dom som är yngre än han hehe