Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 801 ggr
[four_ferrets]
0

Fråga ang hage..

Hur många illrar får vara  i en ->

http://www.ferretplanet.se/Marshall_Play_Pen_8_delar-167.html

och

http://www.ferretplanet.se/Marshall_Play_Pen_11_delar-208.html

? om man har 3stycken illrar kan man väll köpa en 8delars irl?

LisenN
0

Får och får.. Lär väl gå åt en hel del för att komma upp i 5 kvm eller hur menar du?

LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

TottsiGirl
0

När ja köpte hage fanns det inte 11 hagar utan bara 8a. Hade det varit idag hade jag definitivt valt en 11 delars hage framför en 8a. 8a delaras hagen tycker jag är rätt liten, nu har jag bara en iller men hade gärna sett att han hade haft mer yta. Så jag skulle rekommendera en 11 delars speciellt om du har fler illrar.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[four_ferrets]
0

#1 Ska bara ha hagen vid enstaka tillfällen som när man får hem gäster i jul till exempel.

#2 Okej då får man nog köpa extra delar till för det fanns inte 11 delars hage.

Aviendha
0

Enda gången jag har min hage stängd (som i en cirkel) är när jag är på utställning, och oavsett antalet illrar så spelar det nog mindre roll om det är 8 eller 11 paneler, det är fortfarande för litet för att hålla dem på Tungan ute

Däremot är den suverän att spärra av områden med! Ex att sätta i en dörr, eller rakt igenom ett rum. Så därför skulle jag köpa 11, för att den räcker längre. Man kan ju även mecka isär den, och på så sätt få fler lösa sektioner om man har mer än en dörr att spärra av.

Lamina
0

Alltså, OT, men… Detdär är ju perfekt! Precis vad jag söker för att kunna spärra av råttrummet! Vad är det för galleravstånd på det..? Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

JossanH
0

Råttor går igenom hagen.. tog hand om en råtta som jag provade hagen på och det gick inte.. När jag köpte fanns bara 8 panels. Så jag köpte 2, vilket är perfekt att göra en stor hage av! Den blir riktigt stor!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

#5 på min 8-panels här hemma är cc måttet nästan 2,5cm, så glipan är strax över 2cm. Om nu inte de ändrat utformningen på hagen sedan jag skaffade min, det var ju ändå tre år sedan.