Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1006 ggr
AnnaJosefine
0

Ninja (numera Caspian) flyttade in

Igår kväll var jag och min sambo och hämtade Optimus Ferrets Too School For Cool hos Enbartmalin, som agerat akuthem.

Här hemma har vi döpt om honom till Caspian då det lät så gulligt med Ossian och Caspian. Att de dessutom är från samma kull gör det lite roligare bara =)

Och jag kan nästan slå vad om att de kände igen varandra för när de först släpptes ihop så nosades det och det poppades och viftades med framtassar i luften på rygg osv! ..Men sen tror jag syskonkärleken tog över :P Ossian är ett bra stycke större än Caspian och den första halvitmmen ägnade Ossian till att förklara att det är han som var här först, han bestämmer. Därefter ville han busa. Men Caspian leker ca en minut och sedan biter han Ossian alldeles för hårt, var på Ossian blir förbannad och Caspian gömmer sig i buren. Och denna procedur upprepades 15-20 gånger igår kväll!

De sov hela natten tillsammans, så de ska nog bli BFF's i sinom tid :P haha! Dock har det övergått till att Ossian vill busa lite men Caspian gnyr och gnäller bara Ossian snuddar vid honom när han vill busa. Vilket Ossian tycker är sjukt jobbigt och då släpar han iväg Caspian en bit och går sedan och lägger sig platt som en pannkaka mitt i köket och sneglar på mig med en ledsen och smått butter blick som säger "Men jag ville ju bara leka :(.."

Tycker det låter väldigt mycket som syskonkärlek :P Haha! Men nu sover de som stenar! Lugnet före stormen som de säger :P

Bilder kommer nog under dagen :D!

JossanH
0

Vad härligt att höra! Grattis! :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
0

Grattis till tillskottet:) Vill ju se bilder!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[Virvelvindsflickan]
0

Grattis! Är också sugen på bilder dock. Oskyldig

HannahRönn
0

Grattis till nytillskottet!

AnnaJosefine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är första kvällen hemma då han fick bekanta sig med köket i lugn och ro utan sin bror där =)

AnnaJosefine
0

De somnade senare efter att Ossian hade fått hälsa på Caspian.

Ossian visade även vad som var hans. Alltså allt. Genom att släpa Caspian till alla saker som var Ossians. Efter det var Ossian nöjd med sin husvisning men Caspian ville tjivas och gav Ossian lite tjuvnyp. Ossian tröttnade på det efter ett tag och när Caspian nöp honom fick han en omgång av Ossian (Kan ju tillägga att Caspian skunkade varje gång…) som sedan lunkade bort till sin filt i hyllan och Caspian hoppade in i buren och gömde sig i ett rör. Efter en minut eller två var Caspian nere igen och gav Ossian ett nytt nyp och så var cirkusen igån igen… Och igen.. OCH igen! Men de tyckte nog om varandra ändå med tanke på att de somnade så här sedan =) Syns de att de är brödrar? De sover verkligen precis likadant. =)

JossanH
0

Hahaha, så underbart söta!

Sajtvärd på Iller.ifokus

AnnaJosefine
0

Enda sättet att ta bilder på de två tillsammans i vaket tillstånd, haha! VITAMINPASTAAA! Omnomnomnom!

AnnaJosefine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är en video från häromdagen. Rättare sagt natten. Runt fyra på morgonen :P

AnnaJosefine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godisskålen funkar bara på en iller än så länge. Så klart den tjockaste, hahaha! Caspian har börjat förstå att det är gott i den iaf =) Haha!

AnnaJosefine
0

#7 De var inte så söta när jag blev väckt tjugo i fyra här om natten för att de busade som om de vore skogstokiga :P Haha

AnnaJosefine
0

Filmerna bör ses i 1080hp så öppna dem via youtube istället =)