ILLERVALPAR VÄNTAS PÅ MELLANHEDENSTAMILLERUPPFÖDN
Hej alla
Min lilla tjej Isis viltfärgad tomte (Isis mamma är pastellfärgad), ska ha sin första kull med valpar tillsammans med en go stabil pastellkille. Valparna är beräknade till den 30 april. Valparna kostar 3000 kronor och i priset ingår chipmärkning, veterinärsbesiktning, stamtavla, köpeavtal o snuttefilt. 2 valpar är redan tingade men hör av dig om du är intresserad ! mellanhedenstamillrar@hotmail.com eller 040-627 17 80 eller 073-542 96 38
/Camilla
var bor du?

Grattis till valparna! Varifrån kommer mamman och varifrån kommer pappan?
#1 På hennes presentation står det Malmö :)
Oj, vad nära!:D Jag bor i burlövs egna hem!:P Jag hade gärna velat ha en ;)

Hej Vi bor i Malmö…. Isis mamma är Trollvalpens Rizz och mormor är Tiffanie (pastell) ägd av Christel Berglund, morfar är min egen Stuart Little (Albino). Pappa till Isis är Mushu (Viltfärgad tomte)
Hon födde sina valpar i lördagsnatt och det blev hela 8 valpar 
Ni som är intresserade ring mig gärna på telefonen !
/Camilla

Grattis till vappisarna.

Tack för svaret. Grattis till valpana!!!
Grattis till valparna!=) Har mailat dig, men jag glömde nog hälften av vad jag tänkte på, så hoppas att det inte är allt för dåligt :P Jag pratar gärna i telefon sedan när jag har fått svar på ditt mail =) Hoppas att allt går bra med valparna!:D

Puttar till Niinnis
Hehe, tack har redan talat med Missferret. 
Nej! Jag hade blandat ihop henne med ferretgirl!
Tack så mycket, skall ta kontakt med Camilla. 

vad är det för färg? :P
golf.ifokus.se
Hoppas att Camilla inte har ngt emot det nu.. Men det är 2 vilt färgade tomtar sedan är resten albino =) Blev 8 st och 7 st honor och 1 hane :P Har pratat med henne så därför vet jag :D

jag vill ha en albino då ju :D
golf.ifokus.se
Jo, jag vet :P Du kanske skulle ringa henne?;) Du ville väl ha en hona också? Hanen är iaf nästan bortlovad beroende på om hon ville ha en albino eller inte.. Men honorna vet jag inte riktigt =) Få se vad det blir för mig :P Hon skrev iaf upp mig :D Självklart har ju de som köpt valp tidigare förtur, men förhoppningsvis blir det väl ngn över till mig :P Annars får jag väl vänta =/