Sökes en vänn för livet
Hejsan ja å min man söker en eller två vänner för livet .. har haft honer förr men hanar är välkommna .. tar emot omplaseringar .. och kan ge ett kärleksfullt hem i en en plans lägenhet med ute plattser på både fram å bak sida .. vi kan erbjuda kärlek å familje gemenskap .. gladje å långa promenader , givetvis lite bortskämnd .. men vem blir inte de ..
Så om mig då
Katarina heter jag
24 år
har haft de iller,hund,katt,råtta,möss,ödler. och även häst .. på läst om iller och vad dom inte får äta osv ,,
min man då
Jocke
33år
haft katt,hund,iller , leguan, och nå små gnagare..
både han å ja lär oss lätt och har varit med om ett å annat bett av iller ..
vi hoppas att finna nån eller fler som kan få de bästa hemmet och massa kärlek , vi saknar nån att hålla om å ge massa kärlek .. å med tanke på att ja kan kanske aldrig bli mamma sen cancern så hoppas ja på att hitta ett hjärte grun/nen .. här .. tack på för hand
mvh jocke och katta
OBS hadde ingen aning vilken tråd

hoppas iaf att nån vill skriva

ingen verkar vara intreserad .. eller så sover alla
Om du letar runt lite här på forumet så finns det en del omplaceringstrådar.
Vi har uppfödning och skulle ni kunna vara intresserade av en valp till våren/sommaren när det blir valpsäsong så kan ni höra av er till info@midnattssolensuppfodning.se.
Lycka till med letandet!

Finns en tråd som heter Uppfödartråd där ni hittar info om olika uppfödare och info om dom som kommer ta en valpkull till våren

ja har kollat på omplaserings trådar skrev till en som tydligen redan var omplaserad många som är dålig å uppdatera .. trökigt trökigt tycker jag …

#5 ja tyvärr är inte Sajtvärd och medisar så aktiv att trådarna inte låses/tas bort då djuret funnit ett hem

Rätt iller kommer nog dyka upp för er med, tycker själv att det vimlar av omplaceringar - vet flera här inne som fortfarande söker hem..
Finns ingen anledning att stressa, bättre att det blir rätt än att man tar första bästa:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

#6 mmm känns lite tråkigt
vill jätte gärna ha nån vuxen, för aldrig haft valp .. ärlig alltid bäst .. pluss att ja vill kunna ge en iller ett hem för livet. en illerr som behöver en andra channs i livet .

#7 ja nä stressad är vi inte men man vill ju ändå ha en vänn . å en livs kamrat .. på sättovis .. ja vet de finns men då lär man åka en mille i mil känns de som hehe .. ja bor i gävle borgslän

Men kan ni ha iller igen nu då? Var det inte ni som omplacerade era töser till Åsa?
Om du bara har lite tålamod och letar ett tag efter en iller som känns rätt för er så kommer du nog hitta någon relativt snart :)
De här kanske finns kvar:
Rätt hem till fyra illrar sökes
Det är fyra illrar som söker hem, men de kan tänka sig att låta dom flytta två och två.

#10 jo vi omplaserade två st .. ja vi kan ha iller igen ,

#11 jo ja har hört av mig till denne hoppas på svar nån gång bara hehe

puffar lite utifall att om nån vet nått .. kollar runt varige dag å skriver .. kramar ..