Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 164 ggr
Faxlin
0

Klockan har passerat midnatt, igen

FörvånadJa, jag blir faktiskt chockad. Nu sitter jag här och helt plötsligt slänger jag ett öga nere i nedersta hörnet på datorn. Och vad ser jag? Klockan visar; 00:57.
Japp, så har jag gjort det igen, fastnat inne på iFokus tills klockan har passerat midnatt. Skulle nog behöva köpa en flaska karaktär någon stans. Ingen som vet vart man kan köpa detta?

Nu ska jag knö ihop mig i soffan ett tag i alla fall, innan ryggen går av och armarna helt tappar känseln. Är nog inte bra att sitta med armarna böjda så här i flera timmar. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lisette
0

hörru, din tjuv! ;)

jag sa ju att jag skulle se till att skaffa lite karaktär till oss…

AmmiG
0

Åsa: Jag hoppas du får några timmars vila på soffan. Ses imorgon. Flört

Faxlin
0

Japp, men jag tänkte med tanke på min taskiga karaktär, titta jag är ju här igen. hihi

Men, men. jag kommer väl att springa ut och in i natt med. hihi

Audiatur et altera pars

sofie
0

Nu har jag vaknat eller gett upp i mitt försök att sova. Blev väckt av en snarkande manfred. Men 3 timmar har jag lyckats sova. *rekord* hihihi

Fredde
0

Jag har själv bott ihop med en hopplös bashögtalare i 18år (min käre far) det är nog mycket tack vare den som jag redan i barnsben helt o hållet vände på dygnet trotts att jag försökte sova med både öronproppar, hörselskydd o dubbla mössor vi till o med ljud isolerade mina väggar men dock allt detta förgäves han snarka till o med så högt att det blev sprickor i taket (näe usch vad jag ljuger). "Men någon månad innan jag flyttade hemifrån" så kom mor min på en väldigt extremt bra lösning så de blev kvitt problemet för gott. Hon tejpa helt enkel igen k*ften på han o det gör hon än idag innan dom släcker lampan. Synd bara att hon inte kom på det 18år tidigare så man sluppit det förbaskade eländet men som det så vackert heter bättre sent än alldrig.

sofie
0

*asg* Det är ett enormt irriterande ljud verkligen. Min pappa snarka också väldigt mycke.

Fredde
0

Jo men stundtals så vart det faktiskt ganska roande med tanke på alla slags läten han gav ifrån sig :D Man kan ju säga så här man hörde ju att han levde iafall :P

sofie
0

Hahaha med det är ju bra det iallafall Glad Nått positvit med det. hihihi. Läste att du vill ha en DEW eller silver. Vi har ju en albino dock inte DEW och sen en silver tomte

Fredde
0

Oooh vissa har det bra själv sitter jag här med en massa kvalster o stopp i avloppet.

Fredde
0

Hon var nästan lite överdrivet gullig den där tara fast det var dom allihop :D

sofie
0

Hahahaha ja jag sitter och lyssnar på vad tara hittar på för nått fuffens nu. Hon håller på att möblera runt saker, vem gör det så här tidigt på morgonen. hihihi. Tackar säger hon där borta. Glad

Fredde
0

Hur udda den än må låta så ska jag faktiskt göra ett försök att få tag på den där Mr, John Blund så jag får vila ögona lite. Hoppas hon inte river hela huset ;P

sofie
0

Ja nu sitter jag här i natt igen. Det är hopplöst när man lyckats vända på dygnet. Ledsen

Faxlin
0

Ja nu sitter man här igen. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Japp, man kanske skulle ställa väckarn till sängdags istället.

Faxlin
0

haha, Ja det är något att fundera på Ammi. Kanske skulle vi klara av att komma i säng då.
Jag har faktiskt inte tid att sitta här om jag ska vara ärlig. Måste upp och kolla att hästarna finns kvar för natten och samtidigt rasta hundarna. Sedan ska jag vara pigg i morgon för då bara måste jag fixa med utställningskatalogen som jag inte hunnit med idag. Sedan måste jag jaga reda på nya tallrikar för sonen tappade halva servicen i golvet. hihi

Audiatur et altera pars

-eM-
0

Min karl snarkar men jag vakar aldrig av det. Kan dock bli lite irriterad om han somnar före mig, men då kuffar jag bara till honom.

Tusan vad jag är trött. Körde på folk till 4 i natt. Sen upp på jobb i morse, snacka om att man var pigg ;)

Faxlin
0

-eM- Körde på folk till 4 i natt?

Stackars människor. Vad sa polisen om det då? Att du körde på dem menar jag. hihi

Audiatur et altera pars

-eM-
0

Haha, okej då.

Nu är det över midnatt igen..

Faxlin
0

Inte hos oss. Här är hon bara 23:45

Audiatur et altera pars

-eM-