Ser illerbajsar överallt
Var nog trött igår för jag när jag skulle gå och lägga mig så skymtade jag nått i ögonvrån och hjärnan antog att detta var en illerbajs, så jag gick och hämtade papper och mopp.
Sen hittade jag inte illerbajsen men det låg en plingboll på samma ställe.. *skakar på huvudet åt mig själv*

Sara

ojoj.. när man börjar se illerbajsar i syne, då är det illa :)
jag såg just en bajs i hallen, men ignorerade den. hoppas det oxå var i syne så jag slipper ta den nästa gång jag passerar 

Ha, ha, jag önskar också att jag såg i syne. I fredags var vaktmästaren och en till från mitt hyresbolat uppe i min lägenhet för det var en vattenläcka i en lägenhet som de inte hittade ursprunget till. (kom inte från min lägenhet heller)
Men de hade tagit tre steg in i hallen ungefär när Grizzly springer bakom och bajsar precis innanför ytterdörren. Då gällde det att vara snabb och smidig med papper så att ingen såg nåt.
ja hoppas dom inte hans se något då rikki så att dom inte börjar klaga att du inte få ha dom där för att dom förstör med mera.
när min vaktmästare kom stoppade jag in mina i deras stora bur så att dom inte skulle vara ivägen för han men på något sätt så lyckades dom smita ut och jag hann se dom när dom var påväg att klättra upp efter hans ben. som tur baar skrattade han och tyckte dom var så söta så=)
Vet jag att min vaktis ska komma upp, då har jag alltid mina snuttar inne i sina burar. Måste det för mina är så djäkla nyfikna å är bara i vägen och ska bära iväg med alla grejer dom har med sig i sin verktygslåda. Laban och Nanooq var ute sist dom var uppe, och då norpade dom vars en skruvmejsel med gummihandtag på. Vad då skämmigt att ringa upp dom och säga att ni blev bestulna när ni var uppe hos mig sist. Så numera får dom vara instängda tills dom är klara med det dom ska.

#4 haha, kan tänka mig att de e lite skämmigt, o de låter ju inte lite som en dålig bortförklaring heller;) "öööh, mina illrar snodde din mejsel":P… själv lyckades jag få min Lucifer ganska dåligt uppskattad av en tjej som va hemma hos mg o skulle köpa min bil… när hon kom tillbax nästan en vecka senare hade hon fortfarande ett blåmärke på benet från att han bet henne lite:P… hon vågade inte komma in genom dörren:P.
Min hyresvärd tycker att illrarna är de bästa av våra husdjur.
Han hade tydligen själv haft illrar i sina yngre dagar.
Jakt illrar då.
Så han tycker de är spännande.
vaktmästare brukar ju oftast vara lite äldre herrar iaf här där jag bor. och det är kul att dom kan tycka om dom och gulla med dom. för det finns extremt många äldre som tycker dom är äckliga med mera.

Har ingen bur att stänga in dem i. Så här gäller det att vaktmästaren uppför sig istället.

hos oss har hyresvärden inte varit (trots ivriga telefonsamtal ;) )
men däremot ströningsjouren (vi har peoblem med en granne)
men de tycker bara att de är gulliga, det slutar med att både sunniva och sol har adopterat bort sig själva till varsin famn och de från jouren är mer intresserade av att prata och klappa iller än att konstatera att det finns störningar :)
förra gången de kom hit gjorde de sitt ärende till grannen, kom tillbaka och gosade med tjejerna en halvtimme innan de fick ett nytt samtal :)

Jag hade ett hörn i vår trappuppgång där det var en fläck på marmorn. Nästan vaje morgon när jag passerade denna fläck, som lämpligen dessutom låg i ett hörn, så hajade jag till och tänkte att det var en bajs. Hmmm… skadad är man.