Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 424 ggr
hannis
0

Illrar i nordstan

Jag var nyss inne en kort sväng i Nordstan (göteborg). Där fick jag se två illrar i en bur vid någon slags utställning för dalsland, eller nåt. Som vanligt blev jag väldigt nyfiken över vad de gjorde där man hann inte stanna och ta reda på det.. Det stod på en lapp på buren att de hette Göran och Anitra :). På lappen stod också lite övrig information om tamillrar. Informationen slutade med att man beskriv en aktivitet man hade med illrar i England. Det gick ut på att ha på sig ett par byxor med snörning ner till som man knöt åt hårt. Sedan stoppade man ner en iller i byxorna och den person som stod ut längt vann.. hmm..?

sofie
0

Hihi det har dom visat på tv. När dom stoppar ner en iller i byxorna.

NoraDede
0

åhh gud vad de ska killas. vet ju hur det är att försöka filma min nora med hennes bullpåse och ha dede klättrandes i byxorna hehe var tvungen att sluta filma *leer*

ferretgirl
0

För att inte tala om om dom hade fått min Tilly ned i byxorna. Då hade hon snart letat upp det softaste stället på insidan av låren, sen hade hon nypt till där. Hon gör inte detta för att vara elak, men hon kan inte hjälpa att hon tycker att det är ett bra ställe att nypas på för att få uppmärksamhet på. Detta gör hon på mig, ja försöker iallafall, speciellt om jag sover och hon vill kela. Då nyper hon oftast där för att jag ska ta upp henne. Skrattande