Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 286 ggr
kitty
0

sommar i thailand?

ferretgirl
0

Hade man para haft råd att först ta sig dit, och sen hyra huset på en månad. Så skulle det vara skönt med lite avkoppling och bad.

kitty
0

det var ju itne dyrt heller ..vill vill vill.

Soffi
0

500 spänn per natt för 6, inte farligt. Man blir ju sugen på det!

kitty
0

visst blir man..men jag får ta det ett annat år

har andra ställen jag ska till

först blir det familjen i schweiz ( e inte mormor o morfar där så blir det tyskland efterdet) och därefter åker jag dit min pojkvän är..han är antingen i bulgarien,. portugal, spanien, kreta, cypern eller mallorca

TottsiGirl
0

Ser rktigt härligt ut.. Har en kompis som är där nere nu sedan 3 månader tillbaka hon stormtrivs åker runt och ser sig omkring.. Men det är som #1 Säger man ska ju ha råd att ta sig dit, väl där nere är det tydligen inga problem att hitta billigt och bra boende.. men som sagt flyget e ju inte gratis :S

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

niinnis
0

Var i Thailand i februarie-Mars!

Det var underbart!

Faxlin
0

Ja om man gick ihop 6 stycken så. Men hur ska man klara av att vara borta från pälsarna så länge. Och så barnen. Nej, det går inte. Jag får nog hålla mig i Sverige ja.;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Jag vill göra en runaway och gifta mig i thailand… men min tråkiga kille vill ha ett traditionellt bröllop i sverige med hela tjocka släkten. Själv tycker jag det är mer värt att lägga hälften av pengarna av vad ett traditionellt bröllop kostar, på en riktig lyxig thai-bröllopsresa… men men, smaken är som baken. Kanske får jag en thaibröllopsresa ändå, om några år då "vi" lyckats spara ihop alla pengar till det där traditionella bröllopet.

/tjej som vill ha sin diamantring, sin man och en strand i thailand. :(

[jenkass]
0

aaoooow *Drömma kan man ju*