sommar i thailand?
Hade man para haft råd att först ta sig dit, och sen hyra huset på en månad. Så skulle det vara skönt med lite avkoppling och bad.
det var ju itne dyrt heller ..vill vill vill.

500 spänn per natt för 6, inte farligt. Man blir ju sugen på det!
visst blir man..men jag får ta det ett annat år
har andra ställen jag ska till
först blir det familjen i schweiz ( e inte mormor o morfar där så blir det tyskland efterdet) och därefter åker jag dit min pojkvän är..han är antingen i bulgarien,. portugal, spanien, kreta, cypern eller mallorca
Ser rktigt härligt ut.. Har en kompis som är där nere nu sedan 3 månader tillbaka hon stormtrivs åker runt och ser sig omkring.. Men det är som #1 Säger man ska ju ha råd att ta sig dit, väl där nere är det tydligen inga problem att hitta billigt och bra boende.. men som sagt flyget e ju inte gratis :S
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Var i Thailand i februarie-Mars!
Det var underbart!

Ja om man gick ihop 6 stycken så. Men hur ska man klara av att vara borta från pälsarna så länge. Och så barnen. Nej, det går inte. Jag får nog hålla mig i Sverige ja.;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag vill göra en runaway och gifta mig i thailand… men min tråkiga kille vill ha ett traditionellt bröllop i sverige med hela tjocka släkten. Själv tycker jag det är mer värt att lägga hälften av pengarna av vad ett traditionellt bröllop kostar, på en riktig lyxig thai-bröllopsresa… men men, smaken är som baken. Kanske får jag en thaibröllopsresa ändå, om några år då "vi" lyckats spara ihop alla pengar till det där traditionella bröllopet.
/tjej som vill ha sin diamantring, sin man och en strand i thailand. :(
aaoooow *Drömma kan man ju*