är det så för er med?
tjena!
jo när jag går på toa eller går in och durchar så ligger bobby utanför och väntar på att jag ska komma… han är bara för go!

Inte för mej, när ja går på toa passar Bab´s på att gömma sej under soffan o hoppa ut o skrämma mej när ja kommer ut igen :/ sådär kul :P

Marwin smiter alltid med när jag går på toa. Han har full koll på vad jag gör. o duschdörren får jag inte stänga när jag dushar…då krafsar han o vill in…men till vattnet vill han inte…bara att jag inte stänger dörren ;o) Har han inte riktigt lyckats hänga med i svängarna in så ligger han o vaktar utanför toadörren så man öppnar försiktigt…mycket försiktigt
hrä e det likadant…när man kommer ur badrummet får man liksom mota upp dörren och försiktigt putta bort 3 pälskorvar som vill in i badrummet---alltså in in till mig, utan in å ställa till total kaos!
Haha… Ja de flesta illrar tycks ha en fobi för stängda dörrar.
Sara
samma här . Dior ligger alltid vid dörren och väntar :)

Jo då de väntar mer eller mindre ibland ha jag haft med dem och satt dem i badkaret under väntans tider… då ha de undersökt lite sen ligger de och kikar på en tills man är klar… De ha ju varit i badrummet förr för de är där man badar… HUGA!
Ja Örjan ligger nästan alltid utanför när man är inne i badrummet. Och sen har vi Bianca och Betty som brukar ligga och vakta ibland :)
Här hemma är det också så. Fast det är både illern & katten här hemma så att man måste vara försiktig när man öpnnar dörren :)

våran lille ligger jämt och väntar utanför toan men det e nog mest för hon vill in under badkaret och härja
Jag har 2 illrar som gör så, Tilly och SheereKahn, även Jazz har börjat göra det ibland. Men Tilly och Kahn gör det så fort jag går in, men dom 2 följer mig som små hundar, kan inte gå någonstans utan att dom 2 i hasorna. Och dom blir båda överlyckliga när jag tar upp dom och kelar och myser med dom, speciellt Kahn är väldigt kelig och myse sjuk av sig. Han kan ibland ligga ett par timma och bara mysa uppe vid min hals, eller ligga på min arm och jag ligger och vilar mig i soffan eller i sängen. En riktig myskorv med andra ord.
(Kahn som en ca 9 veckor valp)

Lucifer blir också galen om man stänger dörren, så jag låter badrumsdörren vara lite öppen. Helt plötsligt ser man hans huvud titta in under duchdraperiet. Han ska alltid slicka en på fötterna när man har duschat eller när man duschar. Kittlas nåt otroligt!
hehe dom är allt roliga dom…

Grr…tar inte med mig gris-Marwn på ett tag på toa tror jag. han brukar ju alltid följa med o tar en tur in i duschkabinen medan jag sitter där. Dock inte idag. Mattes fötter smakar tydligen lika gott som händerna idag. O är man utsatt läge då eller ?

Haha, ajjemän! Så är det för mig och min pojkvän med :) Både Frick och Gonzo ligger utanför o lurar :)
Haha. Det är likadant för mig.
Lotta lägger sig platt utanför och väntar tills jag kommer ut.

Här kan vi inte stänga toadörren, é dom innanför så ska dom ut o é dom utanför så ska dom in
så jag har gett upp o har för det mesta dörren öppen
när man duschar får man sällskap av en päls som älskar att slicka på golvet, att dom blir nerblöta verkar inte störa dom så mycke
knepiga

Stiffler blir besatt om/när vi stänger toadörren. Har han inte kommit in så står han utanför och kraffsar på dörren som en tok. Ger sig inte förän man masat sig upp från toan och öppnar. Inga långsittningar där heller… hehehe… Samma sak gäller när man duschar, då får man stå och frysa med dörren på glänt, annars håller båda illranra på att kraffsa på dörren, både innifrån och utifrån, de kan inte bestämma sig om var de vill vara. Dörren ska va öppen, helst enkelt, annars blir de arga! *suck*