Helt såld nu, tack alla!
Idag blev det verkligen ett äventyr för mig. Igår så pratade jag med Cilla och det blev bestämt att jag skulle med henne och träffa Nalle idag.
Men det sluta med att det blev en dag jag aldrig kommer glömma. Istället för att bara hälsa på Cillas illrar och Nalle så blev det väl runt 20 illrar, både valpar och vuxna, och massa nytt trevligt folk.
Gick från att aldrig rört vid en iller till att upplevt både stank, busfrön och riktiga soffpotatisar.
Nu ligger jag hemma i sängen och kan inte sluta lukta på mina händer som fortfarande luktar iller. Tack för en helt fantastisk dag, ett riktigt äventyr som jag aldrig kommer glömma!

Låter som en rolig dag.
Men hur lyckades de bli 20 illrar?
Hon kanske åkte någonstans där det finns så många illrar? 
så härligt :D har lust att också göra det :)

Där nalle bor finns ju ett gäng illrar och sedan kanske cecilia hade med alla sina.
Dom var förbi här en sväng och sa hej oxå, och vi hade vaccinationsdag med "valpar" från förra året och årets kull, plus ett par extra pälsar hit och dit, hehe 
Titta gärna in på vår sida http://www.diamantens.cybersite.nu
¤5 förstod det… 
#0 Vad roligt att höra. Vet precis hur du känner att träffa härliga illermänniskor och mysiga illrar är helt underbart. Att vara illerägare är skitjobbigt ibland men helt underbart oftast. Vi har varit illerägare i två år nu och ångrar oss inte en sekund 
Vilken tur att du inte fick en illerchock! En riktigt intensiv dag, minst sagt! 

Aha, då förstår jag att det blev ett helt gäng:)