Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 842 ggr
Norrskenets
0

Bus, bus och åter bus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick mitt startpaket från PartyLite och idag fick illrarna leka en stund med frigolit stoppningen som följde med.

Så tänkte skojja till det för dem lite medans man fotade/filmade innan det slängdes.

Gammel tanterna Saga och Saffi tyckte det bara var intressant en stund, Rasmus likaså. Peppar tyckte det var lite mer spännande medans Roy eller som sambon kallar honom "La Roy" tyckte det var riiktigt kul.

Norrskenets
0

Norrskenets
0

Tecken språk för time out eller?

FerretCrow
0

filmen måste du visa på sötsnöret ;)

Norrskenets
0

Föörsöker greppa frigoliten medans han ligger på rygg. Undra om han inte har lite utter i sig också ;)

Norrskenets
0

Erika, Det kommer, jag lovar ;D

Norrskenets
0

Mammas vackra pojk!

Norrskenets
0

Peppar fastnade också på bild, hon tyckte det var roligare att bara kika upp lite för att sedan dyka ner igen

Norrskenets
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här kommer filmklippet :)

Ceciliaolucifer
0

Hur gammal är han nu? vad väger han? Skrattande.
Söt kille!!

KaiPon
0

Hahah va gulliga >w<

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Norrskenets
0

#9 Han blir 5 månader nästa fredag.

Vägde han nu: 1.3kg

Snart kommit ikapp Rasmus på 1.5kg

Tack, han är helt underbarSkrattande

#10 Tack :)

Jessica Holländare
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så härligt!!!! Jättefina bilder. Dom är ju så gulliga när dom busar runt. <3

FerretCrow
0

Oj väger han så mycket redan. tycker inte han ser ut att ha växt så mycket på bilderna, men samtidigt svårt att se det lilla yrvädret ;)

Norrskenets
0

#12 Ja dom vet hur dom ska få en att skratta ;) Så roligt när man kan busa till det lite för dem

#13 Hehe du fick ju en lite bättre jämnförelse bild på Roy och Rasmus så då syndes det kanske lite bättre Flört

FerretCrow
0

#14 ja den bilden syntes det otroligt bra på ;)

[Nathalie62]
0

Hihi, så skoj dom har !! Är det något dom bara får leka med vid uppsikt ? Bilderna är bedårande vackra :-D

Norrskenets
0

#15 Flört

#16 Vi har också riktigt kul kan jag lova ;)

Nej, det är slängt efter dom hade lekt med det under fotningen/filmningen. Skulle aldrig våga ha det tillgängligt för dem hela tiden. Fick hem mitt start paket på PartyLite så då låg det sådan stoppning i kartongen och då tyckte jag att dom skulle få testa att busa av sig i det innan det skulle slängas.

JossanH
0

Sööötnosarna!!! Jag vill ju se fler helkroppsbilder på Roy! :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

Gottfridsson
0

#17 Har du plats att förvara det på, så gör det och plocka fram ibland. Då har du en rolig leksak "på lager" åt dom.

Norrskenets
0

#18 Hihi dom är ena riktiga skatter ;) Får ta och fixa det, har lite fullt upp med en riktigt kul sak som vi hoppas ska bli av bara inget sätter käppar i hjulet för ossOskyldigSkrattande

#19 Just nu har vi rätt fullt i vår ändå stora tvåa så jag slängde det tyvärr men om jag får tillräckligt mycket sålt på start visningen så kanske jag får ett startpaket för 2013 och då lär det komma mer Glad

Gottfridsson
0

#20 Då önskar jag dig lycka till med försäljningen Glad

Norrskenets
0

Tack :) Menar såklart 2012 :P hehe för mycket nu