Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 581 ggr
kredka
2

Jag har världens bästa föräldrar

Måste bara få berätta om vilka toppen föräldrar jag har inte bara att fde hjälper mig mycket med butiken ( mest sponsrar mina galna ideer) de kommer också här till stockholm från polen bara för 2 dagar för att ta hand om min son så att jag slipper ta han med till classic ferret :) jag har helt enkelt världens bästa föräldrar :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Nilam
0

Tummen upp för dem! Är själv lika lyckligt lottad med föräldrar som stöttar mig i vått och tort, man känner sig nästan oövervinnerlig. "Jag kan klara allt" ;)

FerretCrow
0

Gud vad gulligt av dom ;)

kredka
0

#1 det är verkligen skönt att veta att vad som än händer man har någon att räckna med :)

#2 hihih det är så saaant :) vet inte hur skulle jag orka att hålla reda på butiken, illrar , ställa ut Bertil och ha en gnäll-spika i form av min snabb uttråkad 6-åring ;)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Jessica Holländare
0

Underbart!! Det är en sån mamma jag satsar på att bli till min lilla dotter. :)

Jessica Holländare
0

Underbart!! Det är en sån mamma jag satsar på att bli till min lilla dotter. :)

Ketang
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Och jag har föräldrar som är precis tvärt om. Dom vill inte ens vara barnvakt till sitt enda barnbarn som bor två min cykelväg från dom…

Och jag har med åren lärt mig att JAG klarar "vad som helst" pga dom ;-)

All heder åt föräldrar som ställer upp för sina barn! Traditionen i min släkt bryts nu med mig! Jag älskar min dotter och SKA ställa upp för henne i vått och torrt! ;-)

Alla ni som har föräldrar som ställer upp, kramar er, säger hur mycket dom älskar er osv, NJUT! ;-)