Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 375 ggr
Faxlin
0

När ni sitter vid datorn...

Liten fundering jag kom på. Vad gör era illrar när ni fastnar här inne på iFokus?

Mina brukar turas om att ligga i min famn.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

fusk och orättvist säger jag bara….inte en enda korv som vill ligga kvar i min famn i mer än 3 sekunder….suck….luktar jag verkligen så illa?

Faxlin
0

haha, jag ska i alla fall byta iller nu. Så drottning Ambra får fortsätta sova inne hos sig. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

suck på dig…själv har jag en sprattelfia i knät som total vägrar sitta still…e det ok om hon får rumstrera om på ditt skrivbord?

Faxlin
0

hihi, nepp. du får lära henne att ligga i knä. jag har ju bytt till nikita nu. funkar rätt bra det med. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

*read my lips* morrr…..kanske dags att byta iller…. fast buffy e den som lugnast…suck…

Faxlin
0

japp byt iller du. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0
Faxlin
0

hihi,vill du inte.

Detta fixade Nikita nyss på min dator genom att använda mitt tangentbord en sväng.

Oops, sidan finns inte…

Kanske har du angett fel adress, eller så har du kanske kommit på en tjänst som vi ännu inte utvecklat.

Audiatur et altera pars

sarae
0

haha snacka om överintelligent iller! kanske grabbarna bakom iFokus kan ha nytta av henne? utveckla nya funktioner och sköta driften kanske?

Faxlin
0

hehe, ja anske det. Frågan är om de skulle våga jobba ihop med henne. Hon är ju inte direkt känd föra att vara trevlig. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

hehehe..kanske inte ;)

ha….bara så att du vet..stitch e din nu…han har total svikit sin matte…kan nog inte förlåta detta….så varsågod..bara att skriva på pappren ;)

Faxlin
0

*Asg* Men va? Nu förstår jag inte alls vad du menar här. hihi

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Laban t.ex börjar dra i mitt byxben och vill upp.
Tilly klättrar helt sonica uppför mina ben för att komma upp till mig.
Tiffanie står och tittat på mig tills jag tar upp henne.
Lina petar på mina fötter när hon vill komma upp, samma gör Jazz när han vill upp.
Kahn peter först på benen, hjälper inte detta, så sätter han sig på baken och tittar bedjande på mig att ta upp honom.
Nanooq naffsar i tårna när han vill att jag ska ta upp honom.
Lilleman sitter på rumpan och håller ihopa framtassarna, sen tittar han mig i ögonen, och vem kan motstå en sådan blick.
Till sist har vi då Agnez, hon kommer fram och petar på mig med sin kalla nos, sen klättrar hon uppför mina ben, eller så sätter hon sig på baken och ber snällt att få komma upp. Och upp kommer dom om jag vill sitta i fred, tar jag inte upp dom så ställer dom bara till en massa bus, allt för att jag ska gå ifrån datorn och leka med dom istället

Nettan
0

Mina brukar ta olika skift. 

Ior tävlar först med mig om vem som kan äta störst del av mammas macka.

Turbo skippar smörgåsen för att hälla ut läsken över vardagsrumsbordet.

Trixie tar småbitar av smörgåsen för att förvilla mig och snor sedan bärbara telefonen eller fjärrkontrollen från bordet.

Chilli hjälper de andra genom att senilt och förvirrat sätta sig och bajsa mitt på golvet. Då ser de andra sin chans att börja om igen…*suckar*

Saaba
0

Roffe ska skriva här naturligtvis. Får han inte det kan man få ett nyp i armen..

TottsiGirl
0

Ted tycker den där burken är ointressant så han brukar roa sig med att ta en tupplur när jag försvinner in in datorns värld :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Sara
0

Mina sover eller leker för sig själva.

Sara

Trolltott
0

#14 Dom är inte dumma dina illrar!

Eftersom vi inte har någon dator där Leiah är just nu så gör hon faktiskt ingenting. :P Men snart blir det ändrig på det så då får vi se. :)

[jenkass]
0

toxi vill bara krypa upp i byxbenet

TanjaS
0

De sover… oftast… annars härjar de runt eller äter…