Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 334 ggr
TanjaS
0

Vad vore livet utan iller?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja vad vore livet utan iller de vet inte jag? Livet e sannerligen inte alltid så lätt alla dessa jobbiga händelser man kan råka ut för som människa antingen pågrund av eget val eller andra människors val som drabbar en. Jag har större delen av mina 10 år som illerägare bott ensam (även om jag varit i förhållande) och min älsklingsterrorister är mina familjemedlemmar. Då livet vart alltför hårt mot en och man frågar sig och andra varför och man funderar AHHHHHHH ska de behöva vara så här svårt? Jag skiter i allt… Men vem ska då ta hand om mina illrar? De måste ju ha de bra… Ja ni kanske förstår hur jag menar man lämnar ju inte ifrån sig sina illrar frivilligt… Mina små terrorister till älsklingar har många gånger hjälpt mig i nöd och sorg och allt vad livet nu innebär… De får mig att inse att livet e UNDERBART trots att livet kan vara grymt mot oss ibland… Man kan väl inte annat än att le åt deras upptåg :0)

Faxlin
0

Visst är de underbara djur.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

Ja…även om jag inte haft iller så länge som du, så undrar jag verkligen vad man skulle göra utan dem? Hur ledsen eller nere man än är räcker det med att sitta å titta på dem i nån minut, så käner man sig genast bättre!

TanjaS
0

Alla dessa gånger de legat och tittat på en när man är ledsen och alla dessa tårar de kommit och slickat. Min systers iller Towa jag tog över för många år sen kom alltid och slickade tårarna oavsett va hon gjorde… Sådan kärlek de har våra små älskade terrorister men de kärleken är ju besvarad så :0)